اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه:

اغلب نیازهای کشور در داخل تولید می‌شود/اولویت واگذاری تسهیلات به طرح‌های ارزآور

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در صنعت نتایج مطلوبی حاصل شده است، گفت: اغلب نیازهای کشور در داخل تولید می‌شود و در بخش صادرات خوب عمل شده است.

اغلب نیازهای کشور در داخل تولید می‌شود/اولویت واگذاری تسهیلات به طرح‌های ارزآور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانگیر شاه‌مرادی عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار داشت: نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تداوم سال‌های گذشته است که معظم‌له در واقع به موضوعات تولید و مباحث اقتصادی توجه داشتند.

شاه‌مرادی با بیان اینکه در عرصه‌ اقتصادی مشکلاتی وجود داشته، اثرات این فشار را بر بخش تولید و صنعت اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: نگاه ما به تحریم‌ها باید به‌صورت آنالیزی باشد و ما به‌دنبال هدف‌های والایی در مقابله با تحریم‌ها هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: دولت باید در سیاست‌های کلان خود، بخش تولید را تقویت کند و تولید موتور متحرک اقتصاد است و موجب اشتغال پایدار و افزایش درآمد سرانه می‌شود.

شاه‌مرادی با تاکید بر اینکه در صنعت نتایج خوبی حاصل شده، ادامه داد: اغلب نیازهای کشور در داخل تولید می‌شود و در بخش صادرات خوب عمل شده است.

این مقام مسئول با اشاره به هم‌مرز بودن استان کرمانشاه با کشور عراق، تصریح کرد: از ظرفیت‌های خوبی در بخش صنایع و معادن در استان کرمانشاه برخوردار هستیم.

وی با تاکید بر نگاه صادرات‌گرا و انعطاف‌پذیری برنامه‌ها، افزود: باید در محور توسعه استان، تغییر ایجاد شود و تولید صادرات‌گرا می‌تواند محور توسعه استان باشد.

شاه‌مرادی توجه به نیروی انسانی، واردات خردمندانه و پیله‌وران را مورد تاکید قرار داد و بازاریابی را امر مهمی در افزایش صادرات دانست.

وی به ارائه گزارشی در مورد وضعیت صنعت و معدن و ستاد تسهیلات استان کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات به طرح‌ها، باید طرح‌های ارزآور در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول