اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد

ضرورت تدوین نقشه جامع بنیاد شهید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید با تدوین نقشه جامع در بنیاد شهید تلاش شود تا زیرساخت‌های مناسب و زیبا در این نهاد ایجاد شود.

ضرورت تدوین نقشه جامع بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،حضرت آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جمع مدیران بنیاد شهید استان بوشهر ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت 15 خرداد اظهار داشت: امام راحل در تاریخ اسلام، ایران و جهان تحولات شگرفی ایجاد کردند که امروز تحولات در اقصی نقاط جهان نشان از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در جهان است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، تغییر معادلات جهانی و احیای دین اسلام در جهان را از جمله تاثیرات نهضت اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) دانست و افزود: امام راحل خورشیدی فروزان بودند که از افق ایشان اسلام و عدالت تابیدن گرفت و تحولات جهانی همراه با بصیرت از محصولات فکر و اندیشه آن امام هستند.

وی در ادامه بنیاد شهید را بنیادی مقدس دانست و بیان کرد: امام راحل بنیاد شهید را به واسطه حفظ ارزش‌ها انقلاب اسلامی و برکت خون شهدا ،تاسیس کرد.

صفایی بوشهری خدمت در بنیاد شهید را عبادت و خدمت به خانواده شهدا را از اعظم واجبات دانست و بر لزوم تلاش مسئولان در جهت رفع مشکلات خانواده معظم شهدا تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بنیاد شهید به عنوان سرپرست خانواده شهدا محسوب میشود، خاطرنشان کرد: باید با تدوین نقشه جامع در بنیاد شهید تلاش شود تا زیرساخت‌های مناسب و زیبا در این مجموعه ایجاد شود.

وی در پایان ضمن ارائه پیشنهاد ساخت اردوگاه دریایی و همچنین مجموعه ای چند منظوره ویژه خانواده شهدا در سواحل دلوار، افزود: تأسیس کتابخانه‌های دیجیتال، ایجاد سایت‌های مجازی و انجمن خانواده شهدا از امور ضروری مورد نیاز بنیاد شهید است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول