اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد

انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی‌ از انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ضرغام صادقی با تشریح دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی٬ اظهار داشت: این کمیسیون بعد از انتخاب اعضای هیئت رئیسه خود٬ اعضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران را انتخاب کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلام٬ ادامه داد: از بین متقاضیان حضور در کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، 15 نفر از نمایندگان مجلس برای عضویت در آن انتخاب شدند.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم٬ از انتخاب خود به عنوان یکی از اعضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: امیر خجسته٬ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی٬ مهدی امیرآبادی فراهانی٬ حسین طلا٬ عبدالرضا مصری٬ شهروز افخمی٬ فاطمه آلیا٬ عباس قائدرحمت٬ عباس صلاحی٬ حسین گروسی٬ بهرام بیرانوند٬ حلیمه عالی٬ بهروز نعمتی و سالار مرادی به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه اعضای انتخاب شده برای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل درخواست‌کنندگان و متقاضیان بودند٬ اضافه کرد:قرار است احکام  این تحقیق و تفحص از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی٬ صادر شود، و پس از آن نشستی از سوی اعضای کمیته تحقیق و تفحص برگزار و در نهایت هیئت رئیسه از بین اعضا انتخاب شود.

انتهای پیام/ 2448/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول