اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

500 میلیون ریال اعتبار به زمین چمن مصنوعی آسمان‌آباد اختصاص یافت

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: 500 میلیون ریال اعتبار به زمین چمن مصنوعی آسمان‌آباد اختصاص یافت.

500 میلیون ریال اعتبار به زمین چمن مصنوعی آسمان‌آباد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در آیین شروع عملیات اجرایی طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر آسمان‌آباد شهرستان چرداول اظهار داشت: گسترده این طرح ورزشی در شهر آسمان آباد یک‌هزار و 125 مترمربع است.

وی ادامه داد: این طرح ورزشی با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده مسئولان و کارشناسان این دستگاه اجرایی مهرماه امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: برای تحقق و اجرای این طرح ورزشی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و قرار است در موعد مقرر این طرح افتتاح شود.

فتاحی تصریح کرد: توسعه همه‌جانبه ورزشی استان در بخش‌ها و مناطق روستایی اولویتی اساسی است که مدّنظر مسئولان امر در حوزه ورزش استان ایلام قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: شروع عملیات اجرایی طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر آسمان‌آباد از توابع شهرستان چرداول تنها گوشه‌ای از تلاش‌های این دستگاه اجرایی است.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام برای همه مناطق استان ایلام به ویژه مناطق روستایی برنامه‌ریزی کرده است.

شروع عملیات اجرایی طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر آسمان‌آباد از توابع شهرستان چرداول با حضور احمد شوهانی نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی آغاز شد.

انتهای پیام/2246/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول