اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با طی مسیر یک‌هزار و 850 کیلومتری

شکسته شدن رکورد دوی ماراتن توسط ورزشکار تبریزی

دونده تبریزی با طی مسیر یک‌هزار و 850 کیلو متری مسیر مس سونگون آذربایجان تا مس سرچشمه کرمان را دوید و رکورد دوی مارتن را در طی این حرکت شکست.

شکسته شدن رکورد دوی ماراتن توسط ورزشکار تبریزی

جلیل واحدی، این دونده تبریزی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز گفت: توانستم مسیر یک‌هزار و 850 کیلو متری مس سونگون آذربایجان‌شرقی تا مس سرچشمه کرمان را طی کنم.

وی با اشاره به اینکه کار خود را از روز سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و صعود تیم فوتبال مس سونگون به لیگ یک آغاز کرده، گفت: با گذشت از 10 استان، پس از 42 روز در نهایت 10 تیر ماه مصادف با روز صنعت و معدن به خط پایان هدف رسیدم.

این دونده دوی ماراتن تبریزی، این حرکت خود را با شعار همزیستی طبیعت با صنعت آغاز کرده بود، توانست رکورد دو ماراتن که 42 کیلومتر بود را روزانه با طی مسافت میانگین 50 کیلومتر در روز بشکند.

این دونده دیروز همزمان با جشن آغاز به کار یک‌هزار و 400 نفر در مس سرچشمه رسماً حکم استخدام خود را از مدیرعامل صنایع مس ایران مهندس پوستین‌دوز دریافت کرد.

انتهای پیام/60001/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول