اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

مهم‌ترین وظیفه شهردار جدید خورموج توجه به بخش فرهنگی باشد

یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری توجه به بخش فرهنگی است که باید با نگاه عالمانه این کار را دنبال کرد تا شهری که در خور مردم ولایتمدار است را شاهد باشیم.

مهم‌ترین وظیفه شهردار جدید خورموج توجه به بخش فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خورموج، اگر می‌خواهیم شاهد شهری آباد باشیم اولا باید مدیریت شهرداری را حمایت کنیم و ثانیا مدیریت شهری نیز چنانچه بخواهد موفق باشد باید از نخبگان دانشگاهی و مدیریتی در صنف‌های مختلف استفاده و با رسانه‌ها تعامل داشته باشد در غیر این صورت همان خواهد بود که در حال حاضر شاهد آن هستیم.

هر چند شهردار جدید با آمدنش باید شهرداری را تحویل گیرد که با بیش از یک میلیارد تومان بدهی روبروست و اگر مردم از شهردار جدید حمایت و پشتیبانی نکنند شهردار به تنهایی قادر نخواهد بود این مشکلات را بر طرف کند و این نیازمند حمایت همه جانبه مردم شهر خورموج است.

مردم در حماسه بزرگ سیاسی سال جاری به اعضای شورای قبلی نه گفتند و دست رد را به سینه این افراد زدند و امید به اعضای جدید شورا اسلامی شهر دوخته‌اند با یکدلی، تعامل و اتحاد و با استفاده از افکار عمومی اولا شهرداری را انتخاب کنند که از خود مردم باشد ثانیا مردم شهر خورموج از اعضای شورا انتظار دارند که اختلافات سلیقه‌ای را در این شورا به درون شورا راه ندهند تا بتوانند شهرداری را انتخاب کنند که با مردم با خوشرویی و با اخلاق حسنه برخورد و اگر کاری قانونی است مردم را با سخنان شیوا بدرقه کند.

هر چند رایزنی‌هایی به منظور انتخاب شهردار جدید خورموج انجام گرفته است و اکثرا با کسبه و بازار و اقشار مختلف که صحبت می‌شود از انتخاب این فرد که مدیریتی موفق داشته است استقبال کرده‌اند اما خواسته آنها این است که از افراد ضعیفی که شهر ما را به این روز انداخته‌اند دیگر در شهرداری استفاده نشود و با آنها خداحافظی کنند.

چند سالی است که افرادی در شهرداری باعث شده بودند تا مردم از مجموعه شهرداری قهر کنند اما با آمدن شورای جدید و انتخاب شهردار یقینا شاهد آشتی مردم با مجموعه شهرداری خواهیم بود.

یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری توجه به بخش فرهنگی است که باید با نگاه عالمانه این کار را دنبال کرد تا شهری که در خور مردم ولایتمدار است را شاهد باشیم.

یکی از ضعف‌های بسیار مهم شهرداری خورموج عدم مدیریت موفق در روابط عمومی است زیرا روابط عمومی مهمترین وظیفه‌ای را که بر عهده دارد این است که باید تمام کارهای روزمره شهردار را هر روز صبح روی میز شهردار قرار دهد که چه کارها و برنامه‌هایی شهردار باید انجام دهد اما عدم این برنامه ضعف در مدیریت کلان شهری به نظر می‌رسد.

همانطور که روابط عمومی موفق می‌تواند بازویی برای شهردار باشد شهردار خوب و موفق هم می‌تواند ستون فقرات یک فرماندار در مرکز شهرستان باشد و امید است که در دوره جدید شاهد چنین حرکات و برنامه‌هایی در شهر و شهرستان باشیم.

امید است که شهردار جدید با تعامل با خبرنگاران و رسانه‌ها نسبت به حل مشکلات شهری مردم توجه داشته باشد و از هزینه‌های مختلفی که در بحث عمران و فضاهای سبز صورت گرفته محافظت کند.

فضای سبز در میدان خالو حسین دشتی و همجوار آن در حال از بین رفتن است و چند روزی است که قطره‌ای آب به فضای سبز در آنجا نرسیده که انتظار داریم تا اعضای شورا به خود آیند و به مدیریت فضای سبز جهت جلوگیری ازبین رفتن فضای سبز آن منطقه تذکر دهند حتی اگر شده است به وسیله تانکر آبرسانی انجام دهند.

اما سخن پایانی به شهردار و اعضای شورا جدید که یکی از خواسته مهم مردمی است اتمام ترمینال جدید است زیرا دیگر اجازه نخواهیم داد تا افرادی بر اساس امیال شخصی شهر را اداره کنند و اگر خطایی سر زند اول تذکر سپس افشاگری خواهیم کرد.

اسماعیل حاجیانی

انتهای پیام/66001/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول