اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت ساری خبر داد

افتتاح کلینیک دندانپزشکی دولتی با همت بانوی نیکوکار ساروی

رئیس شبکه بهداشت ساری از افتتاح درمانگاه دندانپزشکی دولتی با همت یک بانوی نیکوکار ساروی و مجمع خیران سلامت این شهر خبر داد.

افتتاح کلینیک دندانپزشکی دولتی با همت بانوی نیکوکار ساروی

عقیل برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به نیاز مردم به ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی از افتتاح یک درمانگاه مجهز دندانپزشکی با همت یک بانوی نیکوکار و همچنین اعضای مجمع خیران سلامت این شهر خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت ساری با اشاره به اهدای یک ساختمان دو طبقه در محدوده چهارراه دروازه بابل شهر ساری توسط مرحوم خانم قریشی نیکوکار ساروی به شبکه بهداشت تصریح کرد: طبقه اول این ساختمان در زمان زندگی مالکش به مرکز بهداشتی درمانی شهری اختصاص یافته بود و با توجه به نیاز مردم به خدمات دندانپزشکی طبقه همکف نیز به درمانگاه مجهز دندانپزشکی اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این کار با همت اعضای خیران سلامت شهرستان ساری ممکن می‌شود، افزود: در این کلینیک خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

برزگر زمان افتتاح این کلینیک را ظرف چند ماه آینده عنوان و اضافه کرد: با افتتاح این مرکز خدمات خوبی به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/86021/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول