اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردل در مجلس:

دولت منتخب وعده‌های خود را محقق کند / لزوم شایسته‌سالاری در مدیریت کشور

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس گفت: تحقق برنامه‌هایی که دکتر روحانی در مناظرات خود به مردم وعده داد بی‌شک مهمترین و اولویت‌دارترین نکاتی است که وی باید به آن بپردازد.

دولت منتخب وعده‌های خود را محقق کند / لزوم شایسته‌سالاری در مدیریت کشور

حمیدرضا عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در 24 خرداد ماه شاهد تحقق حماسه سیاسی موردنظر مقام معظم رهبری و لبیک‌گویی مردم کشور به ندای ایشان بودیم که این حماسه می‎تواند منشا تحولات خوبی در کشور شود.

وی افزود: اکنون زمان تحقق حماسه اقتصادی است و مسئولان باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند و پاسخ درستی به حضور حماسی و گسترده مردم و قدردانی از حضور آن‌ها بدهند.

عزیزی با اشاره به اولویت‌های کاری دولت یازدهم، تصریح کرد: تحقق برنامه‌هایی که دکتر روحانی در مناظرات خود به مردم وعده داد بی‌شک مهمترین و اولویت‌دارترین هدفی است که وی باید به آن بپردازد.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخورداری از اعتدال و میانه‌‌روی یعنی همان چیزی که دکتر روحانی بر آن تاکید داشت می‎تواند وی را در تحقق این وعده‌ها کمک بسزایی کند.

عزیزی، شایسته‌سالاری را از دیگر اولویت‌های دولت یازدهم برشمرد و گفت: به کارگیری نیروهای توانمند و شایسته که بتوانند دولت را از این مشکلات اقتصادی و سیاسی نجات دهد امری بسیار ضروری است.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی حسن روحانی، بر ضرورت به کارگیری تدبیر در امور کشور تاکید کرد و افزود: تدوین یک نقشه راهبردی صحیح در راستای رفع مشکل مسکن، بیکاری، ازدواج و مشکلات معیشتی می‎تواند در این مقطع زمانی کارگشا باشد.

عزیزی به اولویت‌های دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی اشاره و خاطرنشان کرد: برقراری تعامل سازنده با کشورهای جهان و رفع بن‌بست‌های اقتصادی و تحریم‌ها در سایه این تعاملات از اولویت‌های مهم این عرصه است.

وی تصریح کرد: دوری از تنش‌های سیاسی و جلوگیری از ایجاد تنش در مسائل سیاسی کشور و آرام کردن جو داخلی از دیگر اولویت‌ها است.

انتهای پیام/68004/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول