اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط زوج نیک‌اندیش لامردی صورت گرفت

اهدای 60 میلیون تومان به بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد

زوج نیک‌اندیش لامردی با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد و آشنایی با کمبودهای این مرکز اقدام به اهدای 60 میلیون تومان برای تکمیل تجهیزات کردند.

اهدای 60 میلیون تومان به بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یک دستگاه نوار قلب به ارزش 4 میلیون تومان، یک ساکشن به ارزش یک‌میلیون و 700 هزار تومان برای بخش داخلی، یک ساکشن به ارزش یک‌میلیون و 700 هزار تومان برای بخش «آی سی  یو» از جمله تجهیزاتی بود که به همت خیران، غلام عبدالله‌زاده و همسر وی مریم رستمی به بیمارستان افزوده شد.

دیگر تجهیزات افزوده شده به بیمارستان توسط این خیران شامل دو دستگاه خنک‌کننده نصب در سالن بیمارستان به ارزش 5 میلیون تومان، 10 ویلچر به ارزش 3 میلیون تومان، نصب خنک‌کننده به ارزش یک‌میلیون و 500 هزار تومان برای بخش رادیولوژی، فشارسنج و دستگاه اتوماتیک تهیه چای به ارزش 600 هزار تومان برای بخش زایشگاه، است.

همچنین تهیه کانکس نگهبانی در محوطه بیمارستان به ارزش 3 میلیون و 500 هزار تومان برای بخش نگهبانی، سقف کاذب و «پی وی سی» دیوارها و کمد و لوازم برقی به ارزش 4 میلیون تومان برای دفتر پرستاری، کانتر پذیرش و حسابداری و اطلاعات و صندلی‌های لازم به ارزش 3 میلیون و پانصد هزار تومان برای پذیرش، از جمله دیگر مواردی بود که توسط این زوج خیر تامین شد.

همچنین نقاشی و رنگ‌آمیزی سالن اصلی و راهروها و نصب پنل به ارزش 3 میلیون و 500 هزار تومان، رنگ‌آمیزی اتاق اطفال و تهیه وسایل بازی آنها به ارزش یک‌میلیون و 500 هزار تومان برای بخش اطفال، خرید سرامیک، مصالح و بنایی ستون‌ها و سالن  به ارزش یک‌میلیون و 500 هزار تومان، از دیگر موارد مورد توجه این خیران بود که هزینه‌های آنها را پرداخت کردند.

تهیه میز و صندلی و تلفن نگهبانی و هزینه تابلوسازی به ارزش یک‌میلیون و 500 هزار تومان، خرید لوازم برقی چراغ‌ها، کابل و صندلی برای بخش‌های مختلف و لوازم متفرقه به ارزش 2 میلیون و 500 هزار تومان، پرداخت 10 میلیون تومان برای کمک به بیماران بی‌بضاعت بیمارستان به دفتر مددکار اجتماعی نیز شامل کمک‌های این خیران بود.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول