اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان مسابقات مرحله اول لیگ اسکی کشور

تهران قهرمان مرحله اول لیگ اسکی کشور شد

مرحله اول مسابقات لیگ اسکی روی چمن کشور که برای اولین بار در فندقلوی نمین برگزار شد با قهرمانی باشگاه ورمیکای تهران پایان یافت.

تهران قهرمان مرحله اول لیگ اسکی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مسابقات که دور دوم آن صبح امروز برگزار شد و با برگزاری مارپیچ بزرگ پرونده مرحله اول لیگ اسکی روی چمن کشور بسته شد، سید مرتضی جعفری از باشگاه ورمیکای تهران توانست مقام اول را به دست آورد و گردن‌آویز طلا را به گردن بیاویزد.

در ماده مارپیچ بزرگ که در رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور 30 ورزشکار و 9 تیم از باشگاه‌های کشور برگزار شد حسین کلهر از ورمیکای البرز و رحمت‌الله مقدید از استان اردبیل که به صورت آزاد شرکت کرده بود در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

به گفته رئیس فدراسیون اسکی، این مسابقات برای اولین بار و در پیست بین‌المللی فندقلوی نمین برگزار شد و به مدت 12 هفته ادامه خواهد داشت.

عیسی ساوه‌شمشکی تصریح کرد: این مسابقات با هدف برگزیدن بازیکنان منتخب و مستعد برای تیم ملی و آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی برگزار شد که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار بوده است.

وی اظهار داشت: مسابقات جهانی اسکی مرداد ماه و به مدت پنج روز در لبنان برگزار می‌شود و قرار است تیم ملی اسکی کشورمان با نفرات منتخب، آموزش دیده و آماده راهی این مسابقات شوند.

رئیس فدراسیون اسکی گفت: حضور بیش از 30 ورزشکار در اولین لیگ اسکی روی چمن از 9 باشگاه قدر کشورمان حکایت از ظرفیت و توانمندی این رشته برای حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و بین‌المللی دارد که نباید از آن غفلت کرد.

ساوه‌شمشکی خاطرنشان کرد: استان اردبیل و پیست فندقلوی نمین در دو روز گذشته میزبان خوبی برای مسابقات لیگ کشور در رده جوانان و بزرگسالان بود که امیدواریم ماحصل آن کسب مقام در مسابقات جهانی لبنان باشد که پیش‌رو است.

وی یادآور شد: مسابقات مارپیچ کوچک نیز در روز گذشته برگزار شد و نفرات منتخب آن معرفی شده و جوایز آن را دریافت کردند.

رئیس فدراسیون اسکی اذعان داشت: تیم منتخب نیم فصل مسابقات لیگ اسکی کشور به مسابقات جهانی اعزام می‌شود که قطعاً تداوم این مسابقات می‌تواند به انتخاب بازیکنان شایسته کمک کند.

ساوه‌شمشکی افزود: مرحله دوم مسابقات لیگ اسکی روی چمن کشور در پیست دیزین برگزار خواهد شد که 11 تا 13 تیر ماه این مسابقات برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود عنوان کرد:‌ پیست اسکی فندقلوی نمین از ظرفیت و توانمندی خوبی برخوردار است و امیدواریم با همت فدراسیون و مسئولان استانی بتوانیم این پیست را برای برگزاری مسابقات مختلف از لحاظ زیر‌ساختی و تاسیسات زیر‌بنایی آماده کنیم.

انتهای پیام/62004/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول