اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماه نخست سال 92 صورت گرفت

انجام 6 هزار بازرسی در سواحل هرمزگان/ کشف بیش از 850 کیلوگرم کوسه

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان هرمزگان از برخود جدی‌تر با متخلفین و صیادان غیر مجاز در سه ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

انجام 6 هزار بازرسی در سواحل هرمزگان/ کشف بیش از 850 کیلوگرم کوسه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد دستیار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال بیش از شش هزار و 600 مورد بازرسی و بازدید توسط این یگان در دریا و ساحل این استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: توقیف 3 فروند شناور صیادی متخلف کلاس لنج در آب‌های جاسک و قشم در این مدت از نتایج این میزان بازرسی یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان بوده است.

این مسئول در رابطه با کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در این مدت گفت: کشف بیش از 850 کیلوگرم کوسه صید شده غیرمجاز، بالغ بر سه هزار و 300 کیلوگرم ماهی مخلوط، 9 عدد لنگر غیرمجاز، 40 طاقه طور گوشتگیر و 80 طاقه تور گوشت گیر مونو فلامنت از کشفیات این یگان در سه ماه اول سال‌جاری بوده است.

وی اظهار داشت: این یگان توانسته بیش از پنج هزار و 600 ساعت گشت را با مجموع 13 هزار و 733 نفر ساعت در سواحل استان هرمزگان به انجام برساند که این میزان گشت در دریا بیش از چهار هزار  570 نفر ساعت بوده است.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان هرمزگان در پایان متهمین بازداشت شده در این مدت را 10 نفر خواند و افزود: امیدواریم جامعه صیادی استان هرمزگان با همکاری و یاری بیش از پیش خود ما را در کاهش برخوردهای قهری یاری فرمایند.

انتهای پیام/88007/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول