اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

حمله علمی دشمن را باید با دفاع علمی جواب داد

امام جمعه بوشهر گفت: در تهاجم نرم فرهنگی دشمن باید دستگاه‌های فرهنگی به صورت علمی دفاع کنند که لازمه آن جهاد فرهنگی است و وقتی دشمن علمی حمله می‌کند و شما هم باید علمی دفاع کنید.

حمله علمی دشمن را باید با دفاع علمی جواب داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش‌ از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این سازمان در خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی است گفت: دشمن علمی حمله می‌کند و شما هم باید علمی دفاع کنید.

وی با بیان اینکه جهاد فرهنگی باید سرلوحه کار کارکنان تبلیغات اسلامی باشد تاکید کرد: باید در فعالیت‌های تبلیغات اسلامی کار کارشناسی، مدیریت دانش بنیان و جهاد فرهنگی انجام شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه این نوع تهاجم فرهنگی دشمن، در طول تاریخ هیچ کشوری به خود ندیده است تصریح کرد: جهان سلطه با تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و رسانه مجازی حقیقی و جغرافیای پر جمعیت مهاجمین تبلیغی، این کشور را مورد تهدید و هجوم قرارداده‌اند.

صفایی بوشهری در ادامه عنوان کرد: اگر دشمن در تهاجم فرهنگی، به اهداف خود دست نیافته ‌است این نشان می‌دهد که نهادها و دستگاه‌های فرهنگی موفق بوده است.

این استاد درس خارج و اخلاق در ادامه با تاکید بر توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه افزود: در خصوص حجاب و عفاف هر چند کارهای بزرگی انجام شده ولی برای حل اساسی این مشکل، برنامه‌ریزی باید با تدبیر جدید اندیشیده شود و در این زمینه باید یک همت جمعی این برنامه عملیاتی شود.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول