اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد

انهدام 19 باند توزیع مواد مخدر در خوزستان

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام 19 باند توزیع، فروش و انتقال مواد مخدر خبر داد.

انهدام 19 باند توزیع مواد مخدر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله نظرپور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان خوزستان که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری 19 باند توزیع، فروش و انتقال مواد مخدر در استان خوزستان منهدم شده است.

وی برخورد با سرقت‌ها، کشفیات مواد مخدر و کشف سلاح و مهمات را از اقدامات موثر نیروی انتظامی در استان خوزستان ذکر کرد و گفت: در این راستا کارهای خوب و برجسته‌ای از سوی پرسنل ناجا انجام شده است.

*انهدام 50 باند سرقت

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بحث مبارزه با سرقت‌ها، از ابتدای سال تاکنون 50 باند سرقت شناسایی، متلاشی، پرونده سازی و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی در ادامه به بیان کشفیات مواد مخدر پرداخت و عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون، 779 کیلوگرم انواع مختلف مواد مخدر کشف شده است.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی خوزستان، در راستای کشف مواد مخدر، 19 باند توزیع، فروش و انتقال شناسایی  و منهدم شده‌اند.

*کشف 494 قبضه انواع سلاح

وی نمونه بارز برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و انهدام باندهای انتقال این مواد را «ح.ط» معرفی کرد که در روزهای گذشته در چهار راه سلمان فارسی اهواز در دید عموم اعدام شد.

نظرپور یکی دیگر از اقدامات انجام شده را برخورد با دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز 494 قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری توسط فرماندهی انتظامی خوزستان کشف و ضبط شده است.

*ایجاد امنیت پایدار در جاده‌ها

وی اجرای طرح پاکسازی محل‌های آلوده، برخورد با اراذل و اوباش و بسترسازی برای ایجاد امنیت پایدار در سطح جاده‌ها را از دیگر اقدامات انجام در سطح خوزستان بیان کرد و گفت: در این راستا نیز اقدامات خوب و موثری انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه اظهار کرد: در سال 92 با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده هدفمان این است که یک امنیت پایدار را برای هم استانی‌ها به ارمغان بیاوریم.

*اجرای طرح‌های پیشگیری از تصادفات

وی اضافه کرد: در تابستان طرح‌هایی را در حال اجرا داریم که یکی از آن موارد، پیشگیری از سرقت‌هاست تا در این فصل مردم با خیال راحت و آسوده به مسافرت بروند.

به گفته نظرپور، در بحث کاهش تصادفات با توجه به سفرهای تابستانه، طرح‌های پیشگیری از تصادفات در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد که به مرحله اجرا درآمده است.

*برخورد شدید با مخلان امنیت

وی با تاکید بر این نکته که در حوزه جرم و مجرم هیچگونه کوتاهی و مسامحه صورت نمی‌گیرد افزود: در بحث امنیت مردم سهل‌انگاری نمی‌کنیم و در این خصوص هم نیروی انتظامی، هم قوه قضائیه و هم سایر دستگاه‌های امنیتی در برخورد با مجرمان بسیار موفق بوده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه در بحث ایجاد امنیت با کسی شوخی نداریم و مماشات هم نخواهیم کرد، گفت: با مجرمان به‌ویژه مخلان امنیت، اراذل و اوباش، سارقان مسلح و سایر جرایم خشن با قدرت تمام برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/72010/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول