اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان مطرح کرد

پل امام خمینی اتصال‌دهنده رینگ سوم و چهارم اصفهان

معاون معماری و شهر‌سازی شهرداری اصفهان گفت: اتصال رینگ سوم و چهارم ترافیکی اصفهان به عنوان فلسفه احداث و راه‌اندازی پل امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

پل امام خمینی اتصال‌دهنده رینگ سوم و چهارم اصفهان

مسعود نریمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه پل امام خمینی (ه) اصفهان در سال 1385 راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: طرح‌های تمام پروژه‌های عمرانی شهر در سازمان طراحی شهرداری تهیه و تنظیم می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های تمام پروژه‌های عمرانی باید در این سازمان تهیه شود، اضافه کرد: پس از تهیه طرح‌های پروژه‌های عمرانی، کمیته‌ای فنی نسبت به بررسی و تصویب این طرح‌های اقدام می‌کند و این طرح‌ها پس از تصویب برای اجرایی شدن باید برای تصویب نهایی به شورای شهر ارسال شود.

معاون معماری و شهر‌سازی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پل امام خمینی (ره) نیز این روند قانونی را طی کرده است، تصریح کرد: پل امام خمینی (ره) یک پروژه بزرگ مقیاس بوده و به این دلیل تصویب طرح این پل توسط شورای اسلامی شهر ضرورت داشته است.

وی به فلسفه راه‌اندازی این پل در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: اتصال رینگ سوم و چهارم ترافیکی اصفهان به عنوان فلسفه احداث و راه‌اندازی پل امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

نریمانی با بیان اینکه در طرح تفصیلی شهر اصفهان خیابان امام خمینی (ره) 76 متر عرض دارد، تاکید کرد: در طرح تفصیلی شهر اصفهان راه‌اندازی دو خیابان کمکی در اطراف این پل دیده شده است و دسترسی آسان‌تر مردم ساکن در اطراف این پل از دلایل راه‌اندازی این خیابان‌ها به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر این خیابان‌ها هنوز راه‌اندازی نشده است، افزود: پل خیابان امام خمینی (ره) براساس روال قانونی و طراحی‌های کارشناسی شده راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/63004/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول