اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز برگزار شد

افتتاحیه طرح «ضیافت اندیشه اساتید» دانشگاه منابع طبیعی گرگان + تصاویر

افتتاحیه «طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید» دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور اساتید و مسئولان دانشگاهی استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.

افتتاحیه طرح «ضیافت اندیشه اساتید» دانشگاه منابع طبیعی گرگان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در راستای بالا بردن سطح کیفی و دانش اساتید «طرح ضیافت اندیشه» را از امروز به مدت چهار روز در واحد پردیس این دانشگاه برگزار کرد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: «طرح ضیافت اندیشه» اساتید در تابستان و در زمانی که اساتید کلاس ندارند، برگزار می‌شود که به نوعی یک دوره توانمندسازی، علم‌اندیشی و هم‌افزایی است.

رامین رحمانی بیان کرد: در این دوره از اساتید مجرب دعوت کرده‌ایم تا در زمینه‌های مختلف ایدئولوژی، اندیشه اسلامی، اخلاق اسلامی، روش تدریس و تحقیق و قوانین و مقررات دانشگاهی با اساتیدی که جدید استخدام شده‌اند و برخی از اساتید قدیمی که بر حسب ضرورت ثبت‌نام کرده‌اند به بحث و تبادل‌نظر بپردازند.

 80 نفر در طرح ضیافت اندیشه ثبت‌نام کرده‌اند

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: 80 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند و در این مرحله با دو عنوان مباحث کلاس‌ها را برگزار می‌کنیم که برای هر کدام از این دوره‌ها 16 ساعت آموزشی لحاظ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره نیز یک سفر زیارتی به مشهد مقدس و اعطای گواهینامه آموزشی به اساتید را خواهیم داشت.

رحمانی تصریح کرد: اساتید بسیار خوب از این دوره استفاده کرده‌اند زیرا این دوره باعث افزایش توانایی علمی و معرفتی اساتید خواهد شد.

  برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برای اساتید و کارمندان در ماه مبارک رمضان

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اضافه کرد: به هر حال قرار است این اساتید سال‌های سال در محیط دانشگاه خدمت و دانشجویان را تربیت کنند.

وی عنوان کرد: این اساتید نیز روزی خود دانشجو بوده و تربیت‌شده دانشگاه هستند و خوب درس خوانده‌اند و به این درجه رسیده‌اند و در حال حاضر باید یک سری توانایی‌هایی در آنها ایجاد شود تا بتوانند دیگران را خوب آموزش دهند و نیروهای آینده را تربیت کنند.

رحمانی تاکید کرد: سال گذشته نیز این دوره به صورت مختصر برگزار شد اما امسال این دوره هم بسیار مفصل است و هم در طول سال‌جاری و سال‌های آینده ادامه خواهد داشت.

رحمانی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی مذهبی دانشگاه در ایام ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به اینکه در تابستان دانشجو در دانشگاه حضور ندارد برنامه‌های خانوادگی، افطاری و به مناسبت‌های مختلف شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی را برای اساتید، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/83004/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول