اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور 230 دانش آموزان بسیجی چهارمحال و بختیاری در طرح ولایت

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه چهارمحال و بختیاری از حضور بیش از 230 دانش آموز برادر نخبه بسیجی واحدهای مقاومت استان چهارمحال و بختیاری در طرح ولایت دانش آموزی خبر داد.

حضور 230 دانش آموزان بسیجی چهارمحال و بختیاری در طرح ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد علی مرادی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح ولایت در دبیرستان علامه طباطبایی شهرکرد اظهار کرد: طرح ولایت دانش‌آموزی به مدت یک هفته به صورت شبانه روزی برگزار می‌شود.

وی افزود: نخبگان دانش آموز بسیجی با شرکت در طرح ولایت، آموزش‌های لازم پیرامون برنامه‌های واحدهای مقاومت دانش آموزی را فرا می‌گیرند.

مرادی هدف از برگزاری این اردوی شبانه روزی را ارتقای سطح معرفت دینی، بصیرت سیاسی، اعتقادی و اخلاقی بسیجیان در برابر جنگ نرم دشمنان اعلام کرد و افزود: گسترش فرهنگ بسیجی، حفظ تفکر انقلابی، تقویت تعلق خاطر به ارزش‌های انقلاب اسلامی، تمرین زندگی جمعی و مسئولیت پذیری از نتایج حاصله اردوی یک هفته‌ای طرح ولایت دانش آموزی است.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این اردو در سه بخش متنوع؛ آموزشی، فوق برنامه و اوقات فراغت برنامه ریزی شده و بازدید از اماکن مذهبی، تاریخی، فرهنگی، علمی و صنعتی نیز برای شرکت کنندگان در اردو پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: مراسم شبی با شهدا و خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس در جوار تربت پاک و مطهر شهدای گمنام با عنوان «شبی با شهدا» از دیگر برنامه‌های این اردوی آموزشی است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول