اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد

وقوع روزانه بیش از 5 مورد نزاع فردی در اسدآباد

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از وقوع برخی نزاع‌ها در اسدآباد خبر داد و گفت: در شهرستان نزاع‌های فردی روزانه بیش از پنج مورد اتفاق می‌افتد.

وقوع روزانه بیش از 5 مورد نزاع فردی در اسدآباد

محسن اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه یک سری اقدامات درون‌سازمانی در راستای ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی انجام داده‌ایم، اظهار داشت: درصدد هستیم که یک کلانتری به مرکز شهرستان اضافه شود زیرا با افزایش این کلانتری نیروهای ما نیز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ترویج فرهنگ مشارکت مردمی هستیم، تصریح کرد: هر اندازه که مشارکت مردم با نیروی انتظامی در هر زمینه‌ای بیشتر باشد خدمات‌رسانی به آنان آسان‌تر، بهتر و بیشتر خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد از رخ دادن برخی نزاع‌ها در اسدآباد خبر داد و گفت: نزاع‌های فردی روزانه بیش از پنج مورد اتفاق می‌افتد هر چند مأموران ما بیشتر این نزاع‌ها را با سازش و ارشاد حل و فصل می‌کنند اما موجب می‌شود که ما نتوانیم به امور مهم‌تر بپردازیم.

وی از افزایش سرقت موتورسیکلت‌ها در این شهرستان خبر داد و افزود: بیشتر این سرقت‌ها در مقابل بانک‌ها، مراکز درمانی و سازمان‌هایی که ارباب رجوع دارند اتفاق می‌افتد.

فرمانده انتظامی اسدآباد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر عدم استفاده از کلاه ایمنی برخی مأموران موتورسوار نیروی انتظامی و عدم رعایت قانون از سوی آنان، گفت: این تذکر بجایی است و کار بد از هر کس سر بزند بد است و در صورت مشاهده با این‌گونه موارد با آن برخورد جدی می‌شود.

وی بحث ترافیک شهرستان را از دیگر موضوعات مهم خواند و افزود: شهرداری در زمینه نصب چراغ راهنما، تابلوهای راهنمایی و رانندگی در چند سال گذشته اقدامات خوبی انجام داده هرچند کافی نیست.

اقبالیان ادامه داد: پیاده‌روها و ایجاد سد معبرها، وجود وانت‌بارها و عدم سازماندهی آن‌ها معضل بزرگی است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی در پایان با قدردانی از خبرگزاری فارس خواستار مشارکت و همکاری مسئولان، مردم و اصحاب رسانه با نیروی انتظامی شد.

انتهای پیام/89008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول