اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال پیاپی برگزار می‌شود

جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی با محوریت استان البرز

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی گفت: امسال نیز برای سومین سال پیاپی این جشنواره با محوریت استان البرز برگزار می‌شود.

جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی با محوریت استان البرز

رسول عطاپوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از تشکیل رسمی استان البرز با همت و برنامه‌ریزی نهادهای فرهنگی طرح جشنواره‌ای در حوزه کتابخوانی به صورتی که اداره کل فرهنگ البرز متولی آن باشد، تدوین شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با محوریت و مرکزیت استان البرز طی دو دوره برگزار شد که خوشبختانه دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه فرهنگی و ترویج معارف دینی برای کشور و نسل جوان به همراه داشته است.

دبیر اجرایی جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی افزود: سومین دوره این جشنواره امسال نیز با محوریت استان البرز برگزار می‌شود و کتاب‌های اصلی که منبع سوالات است توسط کارگروهی متخصص انتخاب شده است.

* آغاز توزیع سراسری منابع جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

عطاپوری در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره چه اقداماتی باید انجام دهند؟ گفت: همان طور که گفته شد در فاز نخست منابع پرسشنامه‌ها که کتاب‌های ویژه است از سوی دبیرخانه تعیین شده است.

وی افزود: در مرحله دوم برنامه‌ریزی لازم برای توزیع این کتاب‌ها انجام و طی جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد ادارات کل فرهنگ و ارشاد استان البرز، تمهیدات لازم برای توزیع این کتاب‌ها در سراسر استان البرز اتخاذ شد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی ادامه داد: هم‎اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز فرهنگی منابع پرسش‌های این جشنواره را تهیه کنند.

عطاپوری متذکر شد: همچنین برنامه‌ریزی لازم برای توزیع ملی این کتاب‌ها انجام شده و به زودی در سراسر کشور این امر آغاز خواهد شد.

وی بیان داشت: برای سومین دوره جشنواره فوق به صورتی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که منابع پرسشنامه‌ها با قیمت مناسب در اختیار همگان قرار گیرد تا همه اقشار جامعه حتی در مناطق دورافتاده و روستایی نیز بتوانند این کتاب را تهیه و در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی نهضت کتابخوانی رضوی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده هیچ محدودیتی برای توزیع کتاب‌های منبع این جشنواره نداریم و به زودی منابع فوق در ادارات کل ارشاد استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور توزیع خواهد شد.

عطاپوری با اشاره به ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب گفت: برگزاری این جشنواره یکی از اقداماتی است که در این راه صورت گرفته و امیدواریم با مشارکت خوب مردم به ویژه نسل جوان بتوانیم گامی در بصیرت‎افزایی جامعه برداشته باشیم.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول