اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان‌قدس رضوی:

جشن‌های زیرسایه خورشید جریان‌سازی فرهنگی است

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان‌قدس رضوی گفت: سلسله جشن‌های زیرسایه خورشید مصداق جریان‌سازی فرهنگی است.

جشن‌های زیرسایه خورشید جریان‌سازی فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی،‌ حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در نشست هم‌اندیشی مجریان جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در مشهد اظهار داشت: برنامه‌هایی می‌تواند معرفت‌زا و جریان‌ساز باشد که زمینه تحقق تقوای الهی را برای مخاطبان تامین و باورهای دینی فرد را تقویت کند و از غفلت، جهالت، تعصب، حب دنیا و کج‌روی‌ها مبری باشد.

وی با بیان اینکه آستان‌قدس رضوی پرچم‌دار مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است، اظهار داشت: این مجموعه مهندسی مسیرهایی که در حوزه‌های تبلیغی، فرهنگی و دینی وجود دارد را به عنوان اصولی راهبردی مدنظر دارد.

دبیرشورای عالی فرهنگی آستان‌قدس رضوی تصریح کرد: آستان‌قدس رضوی به برکت نظام جمهوری ‌اسلامی و مدیریت آیت‌الله واعظ طبسی، به عنوان کانون اثرگذار در حوزه‌های فرهنگی در جهان اسلام مطرح است؛ به گونه‌ای که در حال حاضر در بخش تبلیغی سالانه 42 هزار برنامه فرهنگی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حسینی به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغی آستان‌قدس رضوی با عنوان زیر سایه خورشید اشار‌ه کرد و گفت: باید در سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید به بحث محتوایی که اصل راهبردی محسوب می‌شود، توجه ویژه‌ای کرد.

وی افزود: اگر بتوانیم بحث محتوایی این جشن‌ها را به خوبی تأمین کنیم، می‌توانیم شناخت، معرفت و فرهنگ رضوی را به سهم خود در جامعه نهادینه و در گام بعدی این حرکت را به عنوان یک جریان پرشتاب و فراگیر به دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/70001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول