به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فاوا شهرداری یزد، در جلسه ای که روز گذشته با حضور شهردار یزد، معاون شهرسازی و معماری، مدیران و معاونان مناطق سهگانه و ناحیه تاریخی شهرداری یزد و مدیر درآمد برگزار شد، کلیات طرح و شیوه چیدمان نیروها در پروژه پیشخوان الکترونیک تصویب شد.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد در این جلسه اظهار داشت: پروژه پیشخوان الکترونیک با هدف بهبود روند گردش کارهای شهرداری و کاهش زمان و تسریع در روند پاسخگویی به ارباب رجوع اجرا خواهد شد.
مهدی فعالی گفت: در پروژه پیشخوان الکترونیک هر کدام از کارمندان شهرداری در زمان مراجعه ارباب رجوع، کلیه درخواستهای وی اعم از صدور پروانه، نقل و انتقال، عدم خلاف، استعلام بانک، پایان کار و صدور پروانه کسب و پیشه را انجام خواهند داد.
وی ادامه داد: با توجه به استقرار نسخه جدید سیستم اتوماسیون جامع شهرسازی شهرداری یزد در ماه آینده و اختصاص 32 زیر سیستم و ابزار مدیریتی و کمکی مختلف در مورد فرآیندهای صدور انواع پروانه، طرح تفصیلی، دستور نقشه، پایانکار، استعلام، مجوز، گواهی و کمیسیونها به مناطق شهرداری یزد، اجرای همزمان پروژه پیشخوان الکترونیک، گام بزرگی در دستیابی شهرداری یزد به تکنولوژیهای پیشرفته در امور شهر و شهرداری خواهد بود.
به گزارش فارس، در راستای اجرای پروژه پیشخوان الکترونیک، کلاسهای آموزشی ضوابط و مقررات شهرسازی برای کارکنان مناطق مختلف شهرداری یزد و دفاتر کارگزاری در حال برگزاری است.
انتهای پیام/2464/ک/ظ1004