اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه مطرح کرد

ارائه خدمات درمانی به بیش از 9 هزار نفر

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه به 9 هزار و 844 نفر خدمات درمانی ارائه شده، گفت: 9 مرکز سرپایی درمان اعتیاد زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند که هفت مرکز آن در شهر کرمانشاه و دو مرکز آن در شهرستان‌ها قرار دارد.

ارائه خدمات درمانی به بیش از 9 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا میرزائیان عصر امروز در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی انجام شده است.

وی بهزیستی را یکی از سازمان‌های موفق در زمینه پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه نیاز به آموزش و مشارکت مردم وجود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه به 9 هزار و 844 نفر خدمات درمانی ارائه شده، تاکید کرد: در استان کرمانشاه 9 مرکز سرپایی درمان اعتیاد زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند که هفت مرکز آن در شهر کرمانشاه و دو مرکز آن در شهرستان‌ها قرار دارد.

میرزائیان با بیان اینکه در زمینه درمان اعتیاد، یک مرکز بستری و یک مرکز اجتماع درمان‌مدار زیر نظر بهزیستی وجود دارد، ادامه داد: 18 کمپ فعال در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: دو مرکز سرپناه شبانه مردانه و یک مرکز سرپناه شبانه زنانه زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: چهار مرکز گذری کاهش آسیب مشغول فعالیت هستند و اقداماتی از قبیل توزیع بسته‌های بهداشتی، شناسایی معتادان و ترغیب به درمان و پی‌گیری انجام می‌دهند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، یک مرکز برای ارائه آموزش و مشاوره به معتادان دارای اچ.آی.وی مثبت وجود دارد و هزینه‌های کمک تحصیلی و درمانی و خدمات آموزشی به خانواده‌های این افراد را انجام می‌دهد.

وی گفت: برنامه‌های پیشگیری اجتماع محور در محلات مختلف و محیط‌های آموزشی و کاری توسط بهزیستی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2700/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول