اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

تصویب 2.8 میلیارد تومان اعتبار عمران شهری در تنگستان

فرماندار تنگستان گفت: 2 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای عمران شهری مصوب کردیم و اکنون تمام پروژه‌های عمرانی شهر اهرم و دلوار فعال است.

تصویب 2.8 میلیارد تومان اعتبار عمران شهری در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، احمد جعفری نسب ظهر امروز در جلسه با منتخبین شورای شهر اهرم ضمن تبریک به منتخبین شورا گفت: مردم شما را انتخاب کردند که پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای رفع مشکلات شهر باشید.

وی افزود: اعضای شورای شهر اهرم باید ضمن تعامل، همفکری و همدلی بین خود، ارتباطشان را با مسئولان شهرستان و استان برای توسعه و آبادانی شهر گسترش دهند تا بتوانند مشکلات امروز مردم را حل کنند.

جعفری نسب اظهار کرد: 2 میلیارد و 800 میلیون تومان بودجه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای عمران شهری مصوب کردیم و اکنون تمام پروژه‌های عمرانی شهر اهرم و دلوار فعال است که برخی از این پروژه‌ها به اتمام رسیده و مابقی هم پیشرفت فیزیکی 80 درصدی دارند؛ به زودی شاهد افتتاح چند پروژه عمران شهری خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اعضای شورا باید تلاش کرده و دلسوزی کنند، برای شهر چه رئیس باشند چه عضو فرقی نمی‌کند، مردم خود آگاه هستند و تصمیم می‌گیرند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و به ویژه مردم شهر اهرم در چند سال اخیر مظلوم واقع شده‌اند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی برآمده از خواست مردم است و مسئولین آن توسط خود مردم انتخاب می‌شوند.

جعفری نسب تصریح کرد: بیگانگان از ماه‌ها قبل به دلایل متعددی می‌خواستند که حضور مردم در عرصه انتخابات کمرنگ باشد ولی مردم مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشتند و آنها را ناامید کردند.

وی اضافه کرد: بر اساس ماده 48 قانون شهرداری‌ها چنانچه فرمانداری یا بخشداری نسبت به مصوبات شورا اعتراض داشته باشند باید ظرف یک هفته از تاریخ اطلاع، نظر خود را به شورا برسانند و تقاضای تجدید‌نظر کنند.

جعفری نسب افزود: اگر برای دیگر نهادها داشتن پیشینه سیاسی و مدیریتی لازم است اما اعضای شوراها مردمی هستند که از سوی همشهری‌های خود برای اداره بهتر محل زندگی‌شان انتخاب می‌شوند.

وی گفت: شورا باید در بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی شهر کوشا باشد.

در ادامه جلسه منتخبین شورای شهر اهرم نقطه نظرات خود را با فرماندار درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/66003/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول