اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

پرداخت 90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در تنگستان

فرماندار تنگستان گفت: تاکنون 90 درصد تسهیلات اشتغالزایی بخش مشاغل خانگی تنگستان مربوط به سال گذشته پرداخت شده است.

پرداخت 90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گفت: اشتغال پایدار یکی از عوامل اصلی پیشرفت و توسعه شهرستان است و این عامل اصلی نیاز به تعامل، همکاری، همدلی، پیگیری، کار کارشناسی و شناخت نیازمندهای شهرستان دارد.

جعفری‌نسب افزود: واحدهای کوچک تولیدی به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی محسوب می‌شود و در همین خصوص توجه به مشاغل ریشه دار در خانواده‌ها به عنوان یکی از اساسی‌ترین محور این موتور محرکه برای ایجاد درآمد و اشتغالزایی مطرح است.

این مسئول اضافه کرد: برای مبارزه با معضل بیکاری به خصوص در جوانان که می خواهند در آینده تشکیل خانواده داده و سکان زندگی خود را به دست گیرند یکی از بهترین راه‌های درآمد، انتخاب مشاغل خانگی است.

فرماندار تنگستان بیان داشت: مشاغل خانگی شروع حرکت استقلال خواهی است و زنان همواره ثابت کرده‌اند که از راه‌هایی مانند قالی بافی، گلیم بافی و سایر هنرهای دستی توانسته‌اند کسب درآمد کنند.

جعفری‌نسب گفت: در شهرستان تنگستان در سال گذشته 671 نفر با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد 131 میلیون تومان به بانک‌های عامل برای اخذ وام مشاغل خانگی معرفی شده اند که تاکنون بیش از 90 درصد آن پرداخت شده است.

وی در ارتباط با تعهد اشتغال سال گذشته متذکر شد: سال گذشته 1936 نفر تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان بود که 1899 نفر آن محقق که به میزان 98 درصد تعهد اشتغال عملی شده است.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول