اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان یافتن شمارش آرا

15 عضو شوراهای اسلامی شهرستان تنگستان مشخص شدند

فرماندار تنگستان نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای این شهرستان را اعلام کرد.

15 عضو شوراهای اسلامی شهرستان تنگستان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع هفت هزار و 317 رأی صحیح واریز شده به 9 صندوق انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر اهرم، حسین سلیمانی با دو هزار و 588، حسن محمدی با یک‌هزار و 907، روزبه ابراهیمیان با یک‌هزار و 907، عباس لطفی‌نژاد با یک‌هزار و 888 رأی و مسلم اخدر با یک‌هزار و 879 رأی به عنوان پنج نفر اعضای اصلی حائز اکثریت آرا شدند.

وی افزود: در شهر دلوار از مجموع دو هزار و 61 رأی صحیح واریز شده به سه شعبه أخذ رأی، علی نعمتی با 990 رأی، محمد جمادی با 882، خدایار محمدی با 722، صالح پورسالم با 581 و منصور سرتلی با 575 رأی به عنوان پنج عضو منتخب شورای اسلامی این شهر اکثریت آرا را به دست آوردند.

جعفری‌نسب گفت: در شهر‌آباد از مجموع دو هزار و 206 رأی صحیح ریخته شده به سه شعبه أخذ رأی، سید عزیز حسینی با یک‌هزار و 28 رأی، غلامعلی آزادنیا با 926 رأی، غلامحسین احمدپیری با 598 رأی، داراب بنافی با 517 و عذرا قطب‌الدین با 480 رأی به عنوان پنج عضو اصلی شورای اسلامی شهرآباد انتخاب شدند.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شورای اسلامی کشور و ماده 70 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی اسلامی شهر از امروز یکشنبه به مدت دو روز فرصت دارند شکایات انتخاباتی خود را به هیئت اجرایی مستقر در فرمانداری اعلام کنند.

انتهای پیام/66006/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول