اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

گیلان دارای کارخانه خودروسازی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان کارخانه‌های خودروسازی را جزو صنایع مادر عنوان کرد و گفت: گیلان به‌زودی دارای کارخانه خودروسازی می‌شود.

گیلان دارای کارخانه خودروسازی می‌شود

علی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در گیلان اظهار کرد: پرداخت نشدن تسهیلات بانکی از مشکلات صنعت استان است.

وی تامین نقدینگی را یکی از زنجیره‌های تولید عنوان کرد و افزود: واحدهای صنعتی گیلان تنگناهای بسیاری در تامین سرمایه در گردش دارند.

منتظری با تاکید براینکه اگر در بخش تسهیلات نتوانیم با واحدهای تولیدی هماهنگ باشیم با مشکل مواجه می‌شویم، بیان کرد: بخشی از واحدهای تولیدی گیلان با ماشین‌آلات فرسوده فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خواستار بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات فرسوده واحدهای صنعتی استان شد و تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید واحدهای تولیدی را همراهی کنند ضمن اینکه مزاحمت‌های دستگاه‌های دولتی گیلان در عرصه تولید و تجارت در حال کاهش است.

وی استقبال سرمایه‌گذاری در صنعت گیلان را بسیار خواند و یادآور شد: با ایجاد زیرساخت‌ها در بخش سرمایه‌گذاری مشکلی نداریم.

منتظری بدهی به بانک‌ها را از مشکلات واحدهای تولیدی گیلان عنوان کرد و افزود: بانک‌ها در بازپرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی با آنها همکاری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه یک‌هزار و 200 واحد صنعتی در استان در حال احداث است، اظهار کرد: کارخانه خودروسازی جزو صنایع مادر است و به‌زودی احداث این کارخانه در استان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی در ادامه به وضعیت معدن در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: مصوبات خوبی در سفر دور چهارم هیئت دولت در زمینه معدن در استان به تصویب رسیده است.

به گفته منتظری با اجرایی شدن مصوبات هیئت دولت در بخش معدن بخشی از غربت معدن گیلان جبران می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تامین یک‌هزار میلیارد ریال نیاز مالی معادن استان را از جمله مصوبات هیئت دولت عنوان کرد و گفت: توسعه و نوسازی ماشین‌آلات فرسوده معادن گیلان به تصویب هیئت دولت رسیده است.

وی مطالعات زمین‌شناسی در زمینه شناسایی معادن در تمام گیلان را از دیگر مصوبات سفر دور چهارم هیئت دولت به استان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول