اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

بازدید بیش از هزار پروژه عمرانی خراسان‌رضوی در تیرماه جاری

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‌رضوی گفت: هزار و 956 پروژه عمرانی خراسان‌رضوی به لحاظ اعتباری، در تیر ماه جاری مورد بازدید قرار می‌گیرد.

بازدید بیش از هزار پروژه عمرانی خراسان‌رضوی در تیرماه جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن کوهی ظهر امروز در جلسه نظارت عالیه بر پروژه‎های عمرانی استان خراسان‎رضوی اظهار داشت: 76 درصد از پروژه‌های عمرانی خراسان‌رضوی به لحاظ اعتباری، در تیر ماه جاری مورد بازدید قرار می‌گیرد.

کوهی خاطرنشان کرد: بازدیدها در قالب 18 هیئت، با همکاری ناظران عالی استان و 70 نفر از کارشناسان دهیاری‎ها از هشتم تیر ماه آغاز می‎شود و بازدید از هزار و 956 پروژه در سطح شهرستان‎های استان در دستور کار قرار دارد.

وی مجموع اعتبارات پروژه‎های مورد بازدید را 605 میلیارد تومان ارزیابی و خاطرنشان کرد: بعد از اتمام بازدیدها و ارائه گزارش از سوی هیئت‎های بازرسی به دفتر فنی و تعیین تعداد پروژه‎های در حال انجام، شهرستان‎های فعال و غیرفعال به لحاظ اجرای پروژه‎ها مشخص می‎شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‎رضوی اظهار داشت: مشهد، نیشابور، سبزوار، تربت جام و قوچان به ترتیب با 270، 169، 128، 125 و 75 مورد بیشترین پروژه‎های عمرانی در حال اجرا را دارند.

کوهی افزود: ادارات کل راه و شهرسازی و نوسازی و تجهیز مدارس، بنیاد مسکن، آبفای روستایی، بسیج و آبفای استان به ترتیب با 488، 251، 238، 153، 103 و 85 پروژه جزو پرکارترین دستگاه‎های اجرایی استان در این حوزه محسوب می‎شوند.

وی هدف از نظارت بر پروژه‎های عمرانی را بررسی روند اجرا و افزایش کیفیت آن دانست و تصریح کرد: با بررسی این روند امکان طبقه‎بندی طرح‎ها به پروژه‎های در حال اجرا، خاتمه یافته، آغاز نشده و به لحاظ کیفی در رده‎بندی عالی، خوب، متوسط و ضعیف فراهم می‎شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‎رضوی ادامه داد: در بازدیدهای قبل هیئت نظارت، با توجه به طبقه‎بندی طرح‎ها بر اساس معیارهای مذکور، شرکت آب منطقه‎ای، آبفای روستایی و اداره کل راه و شهرسازی استان به خاطر عملکرد مناسبشان مورد تقدیر  استاندار قرار می‌گیرند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان‎رضوی ابراز امیدواری کرد: کارشناسان عالیه نظارت و کارشناسان دهیاری‎های استان در بازدیدهای همزمان به انتقال تجربیات‌شان به یکدیگر بپردازند و امکان پیشرفت 100 درصدی و تحقق پروژه‎های عمرانی استان در کوتاه‎ترین زمان ممکن را فراهم کنند.

انتهای پیام/70007/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول