اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 59 شهر و 1795 روستا صورت می‌گیرد

رقابت 12 هزار نامزد در ماراتن شوراهای شهر و روستای آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از رقابت 12 هزار نامزد در انتخابات شورا در 59 شهر و یک هزار و 795 روستای استان خبر داد.

رقابت 12 هزار نامزد در ماراتن شوراهای شهر و روستای آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: از ساعاتی پیش تبلیغات رسمی بیش از 12 هزار نامزد انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فاصله هشت روز به رقابت بزرگ انتخابات سال 92 آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: بر اساس قانون، تبلیغات شوراهای اسلامی هشت روز قبل از روز رأی‌گیری، 16 خرداد آغاز و 24 ساعت مانده به شروع اخذ رأی به پایان خواهد رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی، در خصوص آمار داوطلبان تایید صلاحیت شده، اظهار داشت: پس از بررسی هیأت‌های اجرایی و نظارت، در نهایت افزون بر 12هزار تن از داوطلبان این انتخابات، واجد شرایط شرکت در رقابت انتخاباتی تشخیص داده شدند.

نصرتی در ادامه تصریح کرد: در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از شش هزار نفر به عنوان اعضای شوراها در استان آذربایجان شرقی انتخاب خواهند شد که 349 نفر در 59 شهر و  پنج هزار و 703 نفر در حدود  1795  روستای استان به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی انتخاب خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه، ساز و کارهای لازم برای برخورد با تخلفات از طریق ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی پیش‌بینی شده و سازمان‌های مسئول با متخلفان برخورد خواهند کرد، افزود: از تمام کسانی که مخلصانه برای خدمت به اسلام و مردم به صحنه آمده‌اند می‌خواهیم در چارچوب قانون و اخلاق حرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، با تاکید بر همدلی و وفاق و هماهنگی مسئولان و اعضای این ستاد برای پیشبرد امور اجرایی انتخابات گفت: امیدواریم شاهد حماسه‌ای به یادماندنی باشیم که تعیین کننده آینده کشور بوده و دستاوردی عظیم برای کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/600002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول