اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان میانه آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در قلعه‌ای عجیب / اختفا پشت درهای تو در تو

فرمانده انتظامی شهرستان میانه آذربایجان‌شرقی از دستگیری توزیع‌کننده خطرناک مواد مخدر خبر داد.

دستگیری قاچاقچی موادمخدر در قلعه‌ای عجیب / اختفا پشت درهای تو در تو

محمد خشتگر  امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میانه افزود: براساس کسب اخبار و اطلاعات واصله از منابع خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر با شگردهای خاص در یکی از شهرک‌های شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات لازم در این خصوص انجام گرفته و پس از کسب اطمینان از صحت موضوع ضمن در جریان گذاشتن مقام قضایی، ماموران در یک عملیات منسجم با همراهی دادستانی وارد عمل شدند.

خشتگر در ادامه گفت: بنا به تحقیقات انجام یافته سرپرست خانواده برای ایمن ماندن از ورود ناگهانی پلیس به منزل خود تمهیدات حفاظتی مناسبی را پیش بینی کرده بود، به طوریکه با نرده‌های آهنی اقدام به حصارکشی پشت بام و سقف حیاط کرده بود و حصار امنی برای خود ساخته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه آذربایجان‌شرقی در خصوص شیوه کار متهم تصریح کرد: وی برای حصول اطمینان از اختفاء و پنهان ماندن داد و ستد، اقدام به احداث دو درب ورودی به صورت تو در تو با کنترل از راه دور و ایجاد سوراخی در سقف فضای درب‌ها کرده بود طوریکه یک بطری را از سوراخ به پایین هدایت کرده و فرد خریدار مبلغ درخواستی را در آن قرار داده و فروشنده پس از دریافت پول به اندازه آن مواد تحویل می‌داد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران برای غلبه بر موانع ایجاد شده و ورود به منزل فرد مورد نظر، با هماهنگی مرجع قضایی حصار آهنی این فروشنده را شکستند.

خشتگر گفت: در این عملیات ماموران توانستند مقدار قابل توجهی مواد مخدر، آلات استعمال و وسایل توزین کشف و ضبط کنند و تعداد دو نفر به نام «م – ا» فرزند محمد «پ – ا» فرزند منوچهر را دستگیر و تحویل مقام قضایی دهند.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول