اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شیروان خبر داد

دستگیری 27 سارق حرفه‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری 27 سارق حرفه‌ای و کشف 38 فقره سرقت طی خردادماه امسال خبر داد.

دستگیری 27 سارق حرفه‌ای در شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، علی پاکدل در خصوص عملکرد پلیس شیروان در راستای دستگیری متخلفان تصریح کرد: این تعداد سارق طی مدت یاد شده توسط پلیس این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین با اشاره به صفر رسیدن وقوع تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی برون شهری این شهرستان، افزود: طی همین مدت 54 فقره تصادف فوتی و جرحی در محورهای درون و برون شهری شیروان رخ داده است.

پاکدل بیان داشت: طی یک ماه گذشته 38 فقره انواع سرقت توسط مأموران این فرماندهی در شهرستان شیروان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشف سرقت داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می‌کند ، گفت: طی یک ماه گذشته 352 دستگاه موتورسیکلت و 125 دستگاه خودرو از رانندگان متخلف توقیف شد.

وی همچنین از دستگیری 27 قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر در خردادماه امسال خبر داد و گفت: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر، از این افراد چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در راستای جمع‌آوری معتادان تابلو و خطرناک نیز 34 نفر طی یک ماه گذشته دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/63002/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول