اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی تفاهمنامه‌ای منعقد شد

ایجاد اشتغال مدجویان کمیته امداد با تکثیر و پرورش آبزیان شیلاتی هرمزگان

مدیر کل شیلات هرمزگان از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اداره شیلات و کمیته امداد هرمزگان با هدف تروج و گسترش فعالیت‌های آبزی‌پروری و تولید آبزیان توام با ایجاد خوداتکایی و افزایش سلامت و عزت نفس خانواده‌های نیازمند استان خبر داد.

ایجاد اشتغال مدجویان کمیته امداد با تکثیر و پرورش آبزیان شیلاتی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، قدرت میرزاده ظهر امروز در مراسم انعقاد این تفاهمنامه با اشاره به سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: این تفاهمنامه با عنایت به مفاد قانون پنجم توسعه، به ویژه ماده 80 آن در رابطه با اشتغال پایدار، توسعه کارآفرینی، توسعه مشاغل نو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنایع شیلاتی و آبزی پروی استان هرمزگان و با همکاری شیلات و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شده است.

وی در ادامه فراهم ساختن فرصت مناسب برای اشتغال جامعه مددجویی مستعد به ویژه فارغ‌التحصیلان رشته شیلات و همچنین ترویج و گسترش فعالیت‌های آبزی‌پروری و افزایش تولید آبزیان به منظور تامین نیازهای غذایی جامعه را از اهم اهداف انعقاد این تفاهمنامه خواند.

میرزاده فراهم کردن فرصت مناسب برای اشتغال جامعه مددجویی مستعد و علاقه‌مند به فعالیت در بخش صنایع شیلاتی و تکثیر و پرورش آبزیان و بهره‌گیری مطلوب‌تر از ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های بالقوه موجود در استان در زمینه آبزی پروری و صنایع کوچک شیلاتی(خانگی) را از دیگر اهداف این تفاهمنامه خواند.

مدیر کل شیلات هرمزگان همکاری در اختصاص و واگذاری اراضی مناسب و مستعد پرورش آبزیان، تسهیل و تسریع در اعطای مجوزهای لازم در زمینه فعالیت‌های شیلاتی و آبزی پروری به درخواست‌های ارائه شده از سوی مددجویان و فرزندان آنها، همکاری در زمینه ارائه خدمات فنی، مشاوره‌ای و راهنمایی‌های لازم در قبل، حین و بعد اجرا و همکاری و راهنمایی در راستای تهیه نهاده‌های لازم را از اهم تعهدات شیلات هرمزگان این تفاهمنامه مشترک خواند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان نیز در ادامه همکاری در برگزاری جلسات آموزشی و ترویجی ویژه مددجویان، شناسایی مددجویان و فرزندان واجد شرایط و تامین تسهیلات لازم برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی با اولویت صنایع شیلاتی و آبزی پروی را از اهم تعهدات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در این تفاهمنامه خواند.

مرتضی موسلی افزود: در این تفاهمنامه معاونت اشتغال و خودکفایی به نمایندگی کمیته امداد استان و معاونت آبزی‌پروی به نمایندگی از شیلات هرمزگان مسئولیت پیگیری و اجرای تعهدات ذکر شده در تفاهمنامه را بر عهد دارند.

انتهای پیام/2310/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول