اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه تنکابن خبر داد

جذب 25 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پیشبرد پروژه‌های تنکابن

فرماندار ویژه تنکابن از جذب 25 میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد پروژه‌های این شهرستان از دولت خبر داد.

جذب 25 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پیشبرد پروژه‌های تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیدابراهیم هاشمی صبح امروز در سومین جلسه شورای این شهرستان با تقدیر از تمامی تلاش‌های صورت گرفته در برگزاری انتخابات سالم و پرشور که طی آن ملت شریف ایران اسلامی با خلق حماسه سیاسی مقدمات تحقق حماسه اقتصادی را رقم زدند، اظهار کرد: باید از همه مردم و ملت ایران قدردانی کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه تنکابن ‌علاوه بر انتخاب ریاست جمهوری و اعضای شوراها انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی را نیز داشتیم به گونه‌ای به لحاظ اجرایی سخت‌ترین انتخابات را تجربه کردیم و با سربلندی از این آزمون فارغ شدیم که جا دارد از همه عوامل اجرایی و حضور حماسی مردم در این واقعه بزرگ تقدیر کنم.

فرماندار تنکابن در ادامه با اشاره به اینکه با همراهی مسئولان پیگیری سهم تنکابن از غرب استان به خوبی صورت پذیرفت و در طول دو سال فعالیت و مسئولیتم در این شهرستان توانستیم 25 میلیارد تومان برای پیشبرد پروژه‌های شهرستان از دولت جذب و صرف امور کنیم، افزود: هر چند هنوز هم برای ادامه پروژه‌هایی نیازمند اعتبارات هستیم که در این راستا از حمایت‌های بی‌شائبه شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در این جلسه با تقدیر از زحمات قاسم احمدی به‌عنوان نماینده معین شهرستان در مجلس که حدود دو سال پیگیر مطالبات مردم این منطقه بود، اعتبارنامه شمس‌الله شریعت‌نژاد به عنوان نماینده میاندورده‌ای مجلس نهم این حوزه انتخابیه قرائت شد.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول