اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد

اجرای طرح امداد و نجات تابستانی در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از اجرای طرح امداد و نجات تابستانی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

اجرای طرح امداد و نجات تابستانی در کردستان

حسن خدابنده‌لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امدادگران هلال احمر استان در طرح تابستانی امسال در قالب اکیپ‌های امداد و نجات 4 هزار و 800 نفر روز به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت 18 پایگاه هلال احمر در طرح امداد و نجات امسال اظهار کرد: این پایگاه‌ها در قالب پایگاه‌های ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان فعال بوده و به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: در طرح تابستانی امسال 3 هزار دستگاه روز آمبولانس، خودرو نجات و خودرو پشتیبان در مواقع بروز سوانح و تصادفات جاده، آتش‌سوزی و دیگر حوادث به مصدومان و آسیب‌دیدگان احتمالی خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

خدابنده‌لو با بیان اینکه طرح امداد و نجات تابستانی از 23 خرداد‌ماه‌ جاری در استان آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح در استان کردستان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا پایان شهریور‌ماه امسال ادامه دارد.

وی اظهار کرد: جابه‌جایی مصدومان حوادث رانندگی، خدمات اولیه نجات، رهاسازی، ارائه خدمات امدادی اضطراری شامل اسکان و تغذیه، انتقال و کمک‌های اولیه و درمان اضطراری مصدومان از دیگر خدمات ارائه شده توسط امدادگران در طرح امداد تابستانی در جاده‌های استان است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، ایجاد اطمینان خاطر و آرامش فکری مسافران در طول مسیرهای مسافرتی، افزایش آمادگی توان امدادی برای ارائه مطلوب و سریع عملیات و پاسخگویی به آسیب دیدگان و در راه ماندگان ناشی از حوادث جاده‌ای از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح ملی است.

خدابنده‌لو خاطرنشان کرد: امدادگران هلال احمر با همکاری پلیس امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راستای ارائه خدمات به مردم استان و مسافران تابستانی تمام تلاش خود را خواهند کرد.

انتهای پیام/79016/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول