اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

شهید بهشتی با سعه صدر مخالفانش را زمین‌گیر کرد

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: شهید بهشتی با سعه صدر بی‌نظیر مخالفان خود را زمین‌گیر کرد.

شهید بهشتی با سعه صدر مخالفانش را زمین‌گیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: این شهید والامقام که مورد غضب جریان نفاق و منافقان کور‌دل قرار گرفت از شخصیت‌های کم‌نظیر انقلاب اسلامی و دهه‌های اخیر انقلاب اسلامی بود که با داشتن شخصیت خاص همیشه مدافع حق و حقیقت، مظلومان و محرومان بود.

وی خاطرنشان کرد: این شهید والامقام زیر‌بنای قوه قضاییه را بر محوریت عدالت و اجرای حدود و احکام اسلامی بنا گذاشت و با شهادت خود نشان داد که در اجرای این مبانی از پشتکار و شجاعت بی‌نظیر برخوردار بوده است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر یادآور شد: در این روز تلخ امام عبرت‌آموز چهره از نفاق و جهالت دشمنان جمهوری اسلامی ایران برداشته شد و همه دنیا فهمیدند که تروریست‌ها برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

قیاسی همچنین هفته قوه قضاییه را گرامی داشت و گفت: دستگاه قضایی ما امروز به دو عنصر عدالت و همچنین پیشگیری از وقوع جرم و ناامنی آراسته شده که قطعاً با توسل به این دو ابزار می‌توان امنیت واقعی را برقرار کرد.

وی عنوان کرد: حبس‌زدایی یکی از سیاست‌ها و رویکردهای دستگاه قضایی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد و دستگاه قضایی نیز می‌تواند با این رویکرد آمار زندانیان را کاهش دهد.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار بیان داشت: اگر دستگاه قضایی سلامت خود را حفظ کند مورد وثوق و اعتماد مردم خواهد بود و به معنای واقعی عدالت در جامعه برقرار می‌شود.

قیاسی افزود: نگرشی در دستگاه قضایی باید ایجاد شود تا افراد با احساس آرامش، امنیت و اعتقاد به عدالت دستگاه قضایی را مامن اجرای حدود و شریعت اسلامی کنند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز به کشتار شیعیان به دست سلفی‌ها و وهابی‌ها اشاره و تصریح کرد: همه این جنایت‌ها در عالم اسلام از مشی و توطئه صهیونیسم است.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار ادامه داد: صهیونیسم جهانی امروز جرات و جنایات خود را به جایی رسانده است که تلاش می‌کند با تحریک گروه‌های ضد دینی و ضد اسلامی با نام اسلام آنها را علیه مسلمانان بشوراند در حالی که سلفی‌ها و وهابی‌ها بویی از اسلام نبرده‌اند.

قیاسی ایام فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان را فرصت مناسب برای خودسازی واقعی در تمام جنبه‌ها اعلام کرد و گفت: جوانان ما باید از این فرصت گران سنگ در تهذیب و تحصیل فضیلت‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: اگر برای جوانان خودمان برنامه نریزیم دشمن برای آنها برنامه می‌ریزد که نباید اجازه و فرصت چنین اقدامی را داد.

انتهای پیام/62004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول