اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

مسئولان دکتر بهشتی را به جوانان معرفی کنند

امام جمعه سلماس گفت: مسئولان فرهنگی و پرورشی باید در راستای معرفی دکتر بهشتی و سایر علمای کشورمان گام بردارند، تا جوانان از آنها شناخت کاملی به دست آورند.

مسئولان دکتر بهشتی را به جوانان معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سلماس، با اشاره به اینکه در هفته قوه قضائیه قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: دکتر بهشتی در حوزه‌های مختلف به ویژه برای انسجام و تشکیل سیستم قضایی کشورمان، زحمت‌ کشیدند.

وی با بیان اینکه شخصیت این عالم فرزانه و امثال ایشان نباید مغفول بماند، افزود: برای اینکه جوانان و نوجوانان کشورمان از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) حراست کنند، باید بدانند چه کسانی چه خدماتی به این ملت عرضه کرده‌اند.

امام جمعه سلماس فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به تلاشگران این عرصه، تبریک گفت و خاطرنشان کرد: کسانی که در این مجموعه مشغول خدمت‌رسانی هستند، با حق‌الناس سر و کار دارند، بنابراین با حساسیت و دقت مضاعفی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه پاداش قضات عادل و منصف نزد خداوند متعال است، اظهار داشت: با هیچ اقدامی و زبانی نمی‌توان از این افراد سختکوش قدردانی کرد، زیرا تنها خداوند متعال می‌تواند پاداش خدمات شایسته آنها را بدهد.

امام جمعه سلماس تاکید کرد: اقداماتی که برای به شهادت رساندن شیعیان مصر انجام می‌گیرد، باید توسط محاکم ملی و بین‌المللی محکوم شود، تا به این ترتیب از شکل گرفتن چنین اقدامات وحشیانه‌ای جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول