اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

وهابیت تکفیری آلت دست صهیونیزم است

امام جمعه شیراز گفت: وهابیت تکفیری آلت دست صهیونیزم است.

وهابیت تکفیری آلت دست صهیونیزم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در آیین نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: امروز سکوت علمای دنیای اسلام در برابر اعمال وهابیون بزرگترین خیانت به آرمان فلسطین و مسلمانان است.

وی افزود: پس از ناکامی استکبار در سوریه و شهیر اقصیر و پیروزی‌های مکرر ارتش سوریه به فکر انتقام‌گیری افتادند و در لبنان، عراق و دیگر کشورها وهابیت تکفیری شروع به آدمکشی کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: استکبار به دنبال انتقام‌گیری از مسلمانان است، اما علمای در خواب رفته کشورهای مسلمان نمی‌فهمند.

وی بیان کرد: جریان تکفیری نه شیعه است نه سنی و نه حتی مسلمان و علما وظیفه دارند، حقیقت این امر را بازگو کنند.

ایمانی تصریح کرد: امروز اگر وهابیت علمای شیعه را می‌کشد، فردا به سراغ علمای سنی و شیوخ الازهر نیز خواهد رفت. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه غبارروبی مساجد ابراز داشت: اگر برای برگزاری نماز جمعه در شیراز اتابکیان این مسجد را نمی‌ساختند، کجا در این شهر می‌توانستیم نماز بخوانیم.

ایمانی افزود: بارها این موضوع را تکرار کرده‌ام که اگر این سقف شیروانی بر روی مصلی نبود چه چیزی در برابر آفتاب از نمازگزاران حمایت می‌کرد و آیا نباید برای تهویه اینجا اقدامی شود.

وی ادامه داد: ماه رمضان باید مساجد خوشبو، زیبا و آراسته باشند؛ چنانکه زمانی فرد وارد آن می‌شود خنکای عطر معنویت شمیم او را بنوازد و آیا فرش‌های این مصلی که نمازگزاران بر روی آن سجده می‌کنند چنین است.

ایمانی خاطرنشان کرد: پول‌های اضافی بسیار در این شهر هزینه می‌شود و هنوز مکانی برای پارک خودروی نمازگزاران در مصلی وجود ندارد و رسیدن به محل نماز جمعه از نقاط مختلف شهر آسان نیست.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تلاش دشمن برای آلودگی جوانان به مواد مخدر، اذعان داشت: 10 هزار میلیارد تومان هزینه، 3 هزار و 900 شهید و 12 هزار جانباز برای مبارزه با مواد مخدر، لزوم هوشیاری تمام دستگاه‌ها و خانواده‌ها برای مقابله با این امر را به ما یادآور می‌شود.

ایمانی با اشاره به سالروز بمب‌گذاری در مسجد ابوذر تهران و آسیب به رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: خداوند رهبری را برای ما نگاه داشت و بمبی که قرار بود در سمت قلب ایشان منفجر شود به سمت راست بدن معظم‌له لطمه زد.

وی در پایان عنوان کرد: مردم ایران در برابر ترورها و توطئه‌ها ایستادند و نشان دادند از آرمان انقلاب به هر قیمت دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول