اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران در بوشهر:

شهادت شهید بهشتی و یارانش، حقانیت ایران اسلامی را نشان داد

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران گفت: شهادت دکتر بهشتی و یارانش در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 60، حقانیت ایران اسلامی و چهره پلید منافقین را نشان داد.

شهادت شهید بهشتی و یارانش، حقانیت ایران اسلامی را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،حجت‎الاسلام صدرالدین شریعتی صبح امروزدر مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مسجد قرآن بوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و سایر قشرهای مختلف مردم برگزار شد با بیان اینکه اندکی پس از وقوع انقلاب اسلامی جریان‌هایی برای براندازی نظام اسلامی شکل گرفت، اظهار کرد: تمام جریان‌ها اعم از جریان‌های سلطنت، جریان‌های التقاطی، جریان نفاق و جریان‌های منافقین در مسیر دشمنی با نظام اسلامی برخاستند و به تخریب چهره‌های اصیل انقلاب پرداختند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام می‌خواستند یا نظام را ساقط کنند و یا مهره‌های اصلی نظام را با ترور تغییر دهند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران با بیان اینکه طبق وعده الهی نصرت و پیروزی از آن «حق» است و «باطل» نابود است تصریح کرد: پیروزی حق در مقابل باطل از سنت‌های خداوند متعال است که تغییر نیافتنی است.

شریعتی از انفجار روز هفتم تیرماه سال 60 و شهادت دکتر بهشتی و یاران باوفای نظام یاد کرد و ادامه داد: دشمنان تصور می‌کردند با شهادت برخی افراد شاخص ، نظام اسلامی سقوط می‌کند و یا دچار بحران می‌شود، هرچند از دست دادن این عزیزان لطمه بزرگی به نظام وارد کرد ولی طبق وعده الهی این نظام اسلامی راه خود را ادامه می‌دهد، همان‌گونه که امروز به برکت خون شهداء و حقانیت نظام اسلامی ایران، این نظام در جهان دارای عزت و سربلندی است.

وی با تاکید بر این نکته که دشمنی استکبار و معاندان نظام همچنان ادامه دارد گفت: دشمنی این جریان‌ها فقط در انفجار و ترور خلاصه نمی‌شود بلکه تحریم‌ها، توطئه‌ها و تهاجمات گوناگون از جمله دشمنی این گروه‌ها با نظام ایران اسلامی است و جریان نفاق و دشمنی آنان همچنان ادامه دارد.

به گفته رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران، حماسه 24 خرداد 92 پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان نظام بود که با تبلیغات فراوان قصد کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات را داشتند که باید اذعان داشت این حضور ریشه در خون شهداء و تبعیت از ولایت فقیه دارد؛ باید همواره در مسیر بصیرت‌افزایی تابع ولایت فقیه باشیم.

شریعتی داشتن تقوای الهی، دوری جستن از کافران و منافقین، تمسک جستن از دستورات باری تعالی و توکل به خدا را چهار اصل مهم در مسیر حق بودن دانست و تاکید کرد: این چهار اصل در وجود، ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای نمودار است و بعنوان نماد این چهار اصل فرمان خداست.

وی تاکید کرد: اگر تابع و پشتیبان ولایت فقیه باشیم همان‌گونه که امام راحل فرمودند به مملکت هیچ آسیبی نمی‌رسد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تهران با بیان اینکه کسانی که در راه حق و برای رضای خدا ،گام بر می‌دارند در دل مردم محبوب هستند تصریح کرد: این شخصیت‌ها نه اینکه از هیچ چیز هراس ندارند بلکه چهره و وجودشان برای مردم دلرباتر می‌شود ولی بر عکس ،کسانی که راه باطل می‌پیمایند هرچند از سوی قدرت‌های بزرگ استکباری حمایت شوند ولی عاقبتی مانند صدام، شاه مخلوع و .... پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول