اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات پیشکسوتان کشور

4 کشتی‌گیر قمی به روی تشک می‌روند

رئیس هیئت کشتی استان قم از اعزام پیشکسوتان مطرح کشتی فرنگی قم به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور خبر داد.

4 کشتی‌گیر قمی به روی تشک می‌روند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: حضور در تمامی مسابقات رسمی کشتی قهرمانی کشور یکی از اولویت‌های مهم هیئت کشتی بوده و در سال جاری نیز نسبت به این مهم اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم.

وی ادامه داد: کشتی قم ظرفیت غنی و نیروهای بسیار مستعدی در تمام رده‌های سنی دارد و به همین خاطر تمام کشتی‌گیران قم در همه رده‌های سنی امسال در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور برابر حریفان به میدان می‌روند و برای کسب مدال مدعی هستند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: با تقویم فدراسیون کشتی کاملاً هماهنگ هستیم و کشتی‌گیران نخبه قم در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی را در رده‌های سنی مختلف بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون به مسابقات مهم کشوری اعزام می‌کنیم.

وی یادآور شد: در خرداد ماه تیمی متشکل از بهترین‌های کشتی آزاد قم در رده سنی پیشکسوتان راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شد که توانست عملکرد بسیار خوبی در این دوره از پیکارها داشته باشد و با کسب مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان بدهد.

حلوایی در ادامه از اعزام کشتی‌گیران دیگر رشته کشتی یعنی فرنگی نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: چهار کشتی‌گیر پیشکسوت قمی در رشته کشتی فرنگی از امروز در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور با هدف کسب مدال با حریفان پیکار می‌کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با ابراز امیدواری نسبت به مدال‌آوری توسط نفرات اعزامی قم به این رقابت‌ها، افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور از امروز به میزبانی تهران در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر آغاز می‌شود.

وی عنوان داشت: در این رقابت‌ها که کشتی‌گیرانی از سراسر کشور حضور دارند چهار کشتی‌گیر قمی نیز با حریفان به رقابت می‌پردازند و در اوزان 69، 96 و 85 کیلوگرم در تلاش برای کسب مدال برابر حریفان خود به روی تشک می‌روند.

حلوایی در پایان اظهار داشت: بر این اساس حسین الله‌مرادی و مجید گائینی در وزن 69 کیلوگرم، مهدی میرجمالی در وزن 96 کیلوگرم و احمد رضایی در وزن 85 کیلوگرم چهار نماینده کشتی قم در این دوره از رقابت‌ها خواهند بود و امید داریم که همانند تیم اعزامی رشته کشتی آزاد این تیم نیز بتواند با کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور بازگردد.

انتهای پیام/78002/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول