اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری رقابت‌های قایقرانی آب‌های خروشان قهرمانی کشور در کردستان

قایقران کرمانشاهی قهرمان/ گیلان تیم برتر مسابقات شد

مسابقات قایقرانی قهرمانی آب‌های خروشان کشور در کردستان با کسب عنوان نخست ورزشکار کرمانشاهی در بخش انفرادی و تیم گیلان در رده تیمی پایان یافت.

قایقران کرمانشاهی قهرمان/ گیلان تیم برتر مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این رقابت یک‌روزه که به میزبانی شهرستان بانه از توابع استان کردستان برگزار شد22 پاروزن از 13 استان و در قالب 14 تیم حضور داشتند.

تیم‌های تهران و توابع، کرمانشاه، خوزستان، اصفهان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، فارس، خراسان رضوی، کرمانشاه، لرستان، گیلان و کردستان استان‌هایی بودند که در این مسابقه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این رقابت که در مسیر رودخانه "زاب" شهرستان بانه و از روستای «دیگا» در شهرستان سردشت آغاز و در مسیر روستای «کرژال» به پایان رسید، برندگان در دو بخش تیمی و انفرادی انتخاب و معرفی شدند.

در بخش تیمی این مسابقات که به مسافت 3 کیلومتر برگزار شد، پاروزنان گیلانی در مجموع با کسب بهترین نتیجه، عنوان قهرمانی را با 31 امتیاز از آن خود کردند.

پس از این تیم نیز کرمانشاه با 26 و خوزستان با 25 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و تیم کردستان، میزبان مسابقات از ایستادن بر روی سکو بازماند.

در قسمت انفرادی امیرمحمد فتاح‌پور، پاروزن کرمانشاهی با کسب بهترین زمان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و همایون محمد‌پور از گیلان بر سکوی دوم ایستاد و مهدی نظری هم‌تیمی او به جایگاه سوم قناعت کرد.

در این مسابقات که با حضور «خسرو ابراهیمی» سرپرست فدراسیون قایقرانی و « مهران تیشه‌گران» مدیرکل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد از نفرات و تیم‌های برتر با اهدای لوح و جوایزی، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/79012/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول