اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

همه باید برای تقویت داوری کمک و تلاش کنیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بنا به دلایلی داوری فوتبال در ایران وضعیت آرامی و مناسبی ندارد که همه ما باید برای تقویت داوری کمک و تلاش کنیم.

همه باید برای تقویت داوری کمک و تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا بهروان شامگاه پنجشنبه در کلاس ارتقای داوری فوتبال مازندران اظهار داشت: اگر در یک بازی رسمی 10 هزار بازیکن حضور داشته باشند، اما داور نباشد بازی مربوطه برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به نقش و شان یک داور افزود: شما داوران شخصیت بالایی دارید که باید با قضاوت منطقی منزلت و شخصیت خود را حفظ کنید.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه گفت: هنوز هیچ فردی در حوزه مدیریتی خود به 100 درصد نرسیده است، اظهار داشت: هر فردی در حوزه خود اشتباه و ضعفی دارد و نمی‌تواند در مدیریت خود 100 درصد باشد.

بهروان با اشاره به جایگاه خوب داوران فوتبال مازندران در کشور اذعان داشت: هیئت فوتبال استان برای پیشرفت و توسعه داوری خود را جدا از داوران نمی‌داند و حمایت همه‌ جانبه از داوران دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بنا به دلایلی داوری فوتبال در ایران وضعیت آرامی و مناسبی ندارد که همه ما باید برای تقویت داوری کمک و تلاش کنیم.

وی با اشاره به نزدیک بودن لیگ مسابقات فوتبال کشور گفت: داور یک بازی با تدبیر و مدیریتی خود به خوبی می‌تواند از عهده یک بازی حساس و مهم برآید به شرط آنکه تمرکز و دید کافی در مسابقه داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با توصیه به مدیران باشگاه‌ها ابراز داشت: مدیران و لیدرهای یک باشگاه نقش بسیار مهمی در فرهنگ‌سازی تماشاگران در استادیوم‌ها دارند که شان و شخصیت داوران فوتبال کشور را حفظ کنند.

بهروان در پایان با اشاره به اقدامات خوب کمیته داوران فوتبال مازندران در برگزاری کلاس‌های توجیهی ارتقا افزود: در حال حاضر داوران خوبی از مازندران بازی‌های مهم لیگ را سوت می‌زنند که باید تعداد داوران ملی و بین المللی مازندران در آینده بیشتر شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول