اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی استان فارس‌

احمدی‌نژاد: با وجود بداخلاقی‌های همه‌‌جانبه‌ حرکت‌ ایران به سوی ‌پیشرفت پرشتاب است

رئیس دولت دهم گفت: ‌با وجود بداخلاقی‌های همه‌جانبه، حرکت ملت ایران به سوی قله‌های پیشرفت پرشتاب است و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را انکار و یا مهار کند.

احمدی‌نژاد: با وجود بداخلاقی‌های همه‌‌جانبه‌ حرکت‌ ایران به سوی ‌پیشرفت پرشتاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در آیین بهره‌برداری از مجتمع فولاد پاسارگاد شهر کوار اظهار داشت: راه و راه آهن، زیرساخت توسعه است و پایه و مقدمه پیشرفت، ارتباطات و حمل و نقل محسوب می‌شود.

وی افزود: امید داریم شبکه ریلی و حمل و نقل اتصال استان فارس به دریا در ماه‌های پایانی دولت دهم محقق شود.

رئیس جمهور ادامه داد: تونل اباصالح به طول 2 هزار و 100 متر مسیر کوهستانی را در شهرستان اقلید کوتاه می‌کند و صرفه‌جویی عظیمی را در وقت و انرژی به دنبال دارد.

احمدی نژاد اضافه کرد: پروژه‌هایی که امروز در فارس افتتاح شد، فولاد پاسارگاد شهر کوار بود که در نخستین سفر به این استان وعده آن را به مردم داد بودیم که در راستای صنعتی شدن فارس گام بلندی محسوب می‌شود، چراکه زمانی فولاد بیاید، پشت سر آن صنایع دیگر نیز می‌آیند.

وی در ادامه گفت: معدن، تبدیل سنگ به شمش فولاد، تبدیل شمش به محصول، سه بخش صنعت فولاد است که فارس تنها در نخستین بخش یعنی معدن مشکل دارد.

رئیس جمهور اضافه کرد: در این زمینه نیز با محیط زیست رایزنی‌های لازم را صورت داده‌ایم تا مشکل زیست‌محیطی معدن در این زمینه را برطرف کند.

احمدی نژاد ابراز داشت: گشودن یک گره از مشکلات مردم برابر 70 هزار حج است چراکه خداوند تنها یک بار سفر به آن را واجب کرده است.

احمدی نژاد تصریح کرد: با وجود بداخلاقی‌های همه‌جانبه، حرکت ملت ایران به سوی قله‌های پیشرفت پرشتاب است و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را انکار و یا مهار کند.

انتهای پیام/2448‌/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول