اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

شهدا مشعل‌داران هدایت هستند/ بهشتی پیرو واقعی امام بود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به سالروز حادثه هفتم تیر اگفت: شهدا پرچمدار و مشعل‌داران هدایت هستند.

شهدا مشعل‌داران هدایت هستند/ بهشتی پیرو واقعی امام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی ظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه سال 60 گفت: امروز ششم تیر و سالروز ترور رهبر انقلاب در سال 60 در مسجد ابوذر تهران است.

وی با بیان اینکه همان خدایی که خواست امام زنده بماند و تاکنون انقلاب را حمایت و هدایت کرده است رهبر انقلاب اسلامی را در آن روز سلامت نگاه داشت تا امروز از رهبری امام‌گونه و داهیانه ایشان بهره‌مند شویم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه شکر خدا برای شکست این ترور و بی‌سرانجام ماندن آن لازم است اظهار کرد: خداوند رهبر را برای امروز ما و جهان اسلام حفظ کرد.

حجت‌الاسلام فراشی با تأکید بر اینکه این مراسم در راستای تکریم و تجلیل از شهدا برپا شده است خاطر نشان کرد: شهدا پرچمداران و مشعل‌داران هدایت هستند.

وی با اشاره به فضلی که خداوند به شهدا عنایت کرده است خاطر نشان کرد: در قرآن کریم سخن از حی و زنده و حاضر و ناظر بودن شهدا صحبت شده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه وعده‌های الهی متقن و محکم و حتمی است تصریح کرد: حاضر و ناظر بودن شهید بر برخی از خانواده‌های شهدا ملموس است.

حجت‌الاسلام فراشی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن کشتار شیعیان توسط تکفیری‌ و سلفی‌های مصر خاطر نشان کرد: این موضوع با هیچ قانون و منطقی سازگار نیست.

وی با بیان اینکه دشمن از اتحاد ما خشمگین است، خاطر نشان کرد: علما دورنمای کار را خوب می‌بینند به گونه‌ای که امام خمینی(ره) به صراحت اعلام کرد دشمنان اصلی ما آمریکا و صهیونیسم بین‌المللی بوده و سایرین مزدور آنها هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه به بیان برخی ویژگی‌های شهید پرداخت و گفت: شهید زنده است چون خط خداوند زنده بوده و جدال حق و باطل از روز اول شروع و ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام فراشی با بیان اینکه شهید دارای رزق و روزی است تصریح کرد: پاداش عمل شهید کمتر از بهشت نیست.

وی نظم، مدیریت، مقاومت و برخورداری از ایمان راسخ، توجه به نماز اول وقت، اطاعت بدون قید و شرط از صفات شهید دانست و تصریح کرد: اما این قضیه آمادگی می‌خواهد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اولیای خدا را دشمن‌شناسی عنوان کرد و اظهار کرد: شهید بهشتی به دنبال افشای منافقان بود.

حجت‌الاسلام فراشی صبر و شکیبایی و مقاوم بودن را از دیگر ویژگی‌های شهید بهشتی عنوان کرد و گفت: بهشتی پیرو واقعی امام و تأثیرگذار بر دشمنان بود.

وی با بیان اینکه دشمن بر روی موضوعاتی چون ناکارآمدی و عدم موفقیت نظام کار می‌کند، خاطر نشان کرد: پیام 7 تیر صحبت امام است که شهادت بهشتی در مقابل مظلومیتش ناچیز است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه امروز دشمن می‌خواهد نقطه مرکزی را هدف گرفته و منزوی و مظلوم کند اظهار کرد: خوشبختانه روز به روز بر باورها و اعتقادات و ولایت‌پذیری مردم افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام فراشی با یادآوری خلق حماسه 24 خرداد که کاملا برخلاف نظر دشمن بود اظهار کرد: وعده خدا تخلف ندارد به گونه‌ای که روز به روز اسلام گسترده و دامنگیر خواهد شد.

وی افزود: این تکریم‌ها از ارکان و شهدای نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام و رهبر و اصرار بر اصول و ارزش‌ها است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در پایان با بیان اینکه آینده از آن حزب‌اللهی‌ها است خاطر نشان کرد: راهکار رسیدن به این نقطه ایده‌آل افزودن بر ولایت‌مداری و راهبرد وحدت و در کنار هم بودن است.

انتهای پیام/79012/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول