اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در اردوی مشترک با تیم گرجستان

3 جودوکار قزوینی با تیم ملی راهی گرجستان شدند

سه جودوکار استان قزوین برای شرکت در اردوی مشترک تیم‌های ایران و مجارستان به همراه تیم ملی جوانان کشورمان عازم گرجستان شدند.

3 جودوکار قزوینی با تیم ملی راهی گرجستان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آرش قربانی، بهزاد محرمی و علیرضا شیری سه جودوکار قزوینی امروز به همراه تیم ملی جوانان کشورمان برای شرکت در اردوی مشترک تیم‌های ایران و گرجستان و حضور در مسابقات بین‌المللی، عازم این کشور اروپایی شدند.

قربانی، محرمی و شیری به ترتیب در اوزان 60-، 66- و 73- کیلوگرم نمایندگان تیم ملی جودو جوانان کشورمان را در اردوی آماده‌سازی این کشور تشکیل می‌دهند.

تیم‌های آلمان و فرانسه هم در اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی گرجستان حضور دارند که این بهترین فرصت برای تیم جوانان کشورمان است تا از این اردوی مشترک نهایت استفاده را ببرند و تجربه خوبی را به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان برای خود کسب کنند.

به طور حتم جودوکاران استان باید از فرصت به دست آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و با نشان دادن شایستگی‌های خود نظر کادر فنی را برای حضور ثابت در ترکیب نهایی تیم ملی جودوی جوانان کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان جلب کنند.

حضور سه ورزشکار قزوینی در ترکیب تیم ملی به طور حتم نشانه توانمندی و ظرفیت‌های بالای جودوی استان است که همین امر از این نکته حکایت می‌کند که اگر مسئولان ورزش استان نگاه جدی‌تری به این رشته ورزشی در سطح استان داشته باشند، حضور ورزشکاران قزوینی در تیم‌های ملی و حتی کسب مدال‌های رنگارنگ آسیایی و جهانی دور از دسترس نیست.

تیم ملی جودو جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی 2013 جهان آماده می‌کند.

انتهای پیام/77004/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول