اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران:

ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بیدارند‌

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی عزتمند و قدرتمندتر از همیشه است گفت: امروز روز قدرت‌نمایی نظام جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهداست.

ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان بیدارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در آیین گرامیداشت شهدای هفت تیر‌، خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات 24 خرداد را برشمرد و اظهار کرد: مردم هم در انتخابات قدرت نظام اسلامی را به نمایش گذاشته و هم منویات رهبر انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی را محقق کردند.

وی با بیان اینکه خلق حماسه در انتخابات در شرایطی بوده که فشارهای اقتصادی بر مردم بیشتر شده است، افزود: حتی آنهایی که نظام را قبول نداشته به خاطر کشور وارد عرصه شده‌اند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در این انتخابات مشارکت 73 درصدی مردم رقم خورد، گفت: این میزان مشارکت به کوری چشم دشمنان برای نظام اسلامی رقم خورد و آن‌ها از مدت‌ها قبل برای تحریم انتخابات تلاش کردند.

وی این میزان مشارکت مردم در انتخابات را حاکی از هوشیاری و بیداری مردم در مقابل نقشه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی برشمرد و افزود: هرکجا که ما کم آورده‌ایم لطف خدا شامل حال نظام اسلامی بوده و خداوند نظام اسلامی را قدرتمندانه پیش برده است و هر چه از این ناحیه برسد، خیر است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران فشارهای دشمنان را علیه نظام اسلامی باعث افزایش سطح مقاومت و ارتقای صبر و بردباری مردم در نظام اسلامی علیه فشارهای آنان عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و 72 نفر از یاران آن شهید والامقام گفت: ما از اول انقلاب دو حرکت را شاهد بوده که یکی انقلاب را در خط اسلام و دیگری انقلاب و کشور را منهای اسلام می‌خواستند.

‌ابراهیمی با اشاره به اینکه در نخستین انتخابات ریاست جمهوری مسعود رجوی علی رغم آنکه تبلیغات گسترده‌ای را در تهران و کشور به راه انداخته بود، رد صلاحیت شد، افزود: عدم پذیرش قانون اساسی از مهم‌ترین دلایل رد صلاحیت رجوی بوده که در آن مقطع با درایت مراکز نظارتی انجام شد.

وی با اشاره به قرار گرفتن کشور در یک بحران فتنه در آن مقطع تصریح کرد: خیلی‌ها راه را گم کرده بودند و دوست را از دشمن نمی‌توانستیم تشخیص دهیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: زمانی که بنی‌صدر رئیس جمهور شد منافقان راهی را پیدا کردند که خود را در زیر چتر این شخص قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه هر کسی که با نظام حاشیه داشت در کنار این شخصیت جمع شده بودند، گفت: نظام فضای سنگینی را تجربه می‌کرد و برای دلسوزان انقلاب این وضعیت غیرقابل تحمل بود.

به گفته ابراهیمی، بنی صدر کار را به جایی رسانده که مجلس عدم کفایت وی را صادر کرده و امام راحل (ره) هم فرمانده کل قوا را از وی گرفت و بنی صدر سرانجام با آرایش زنانه از کشور فرار کرد.

وی به تحولات بعد از فرار بنی صدر اشاره کرد و افزود: سلطنت طلب‌ها، لیبرال‌ها و افراد معاند نظام اسلامی که با نظام زاویه داشته زمانی که دیدند که هیچ پناهگاهی را با فرار بنی صدر ندارند و فعالیت‌های سیاسی آنان پایان یافته وارد کار نظامی شده و دست به سلاح بردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران سوءقصد به رهبر انقلاب اسلامی در ششم تیر ماه، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفت تیر و شهادت دولتمردان رجایی و باهنر در شهریور را از جمله این حوادث برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه اگر همه اینها را بررسی کنیم علل فاجعه هفت تیر سقوط بنی‌صدر بود، اظهار کرد: آنان نسبت به شهید والامقام بهشتی بغض و کینه داشته و درصدد انتقام و ترور این شخصیت بودند.

ابراهیمی با بیان اینکه منافقان همچنین به مسئولیت‌های مختلف رسوخ کرده و افراد زیادی را قربانی کینه خود مثل شهید بهشتی کردند، افزود: البته کوتاهی عوامل انتظامی و امنیتی را نباید نادیده گرفت و این باعث شد تا شخصیت‌های ارزشمندی از نظام گرفته شود.

وی از بنی صدر مخلوع به عنوان عامل بیگانه یاد کرد و گفت: افزون بر این تبلیغات سوء بیگانگان باعث شده بود تا جوانان غافلی نیز جذب احزابی شده که منجر به شهادت سایر شخصیت‌های ارزشمند نظام چون شهید مطهری و شهید مدنی شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران از قاطعیت، صراحت از ویژگی‌های بارز شهید بهشتی یاد کرد و گفت: این شهید والامقام هیچ‌گاه اهل سازش نبوده و در مقابل دشمنان اسلام هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آمد.

وی تنظیم لایحه قصاص، تاسیس حزب جمهوری اسلامی و معمار دستگاه قضایی را نشان از شخصیت و جایگاه این شهید والامقام در نظام اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/63002/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول