اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آغاز آزمون ارتقای کمربند 623 تکواندوکار مازندرانی

رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا گفت: با حضور 623 تکواندوکار از سراسر مازندران، آزمون ارتقای کمربند تکواندو در نکا برگزار شد.

آغاز آزمون ارتقای کمربند 623 تکواندوکار مازندرانی

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا افزود: دوره آزمون ارتقای کمربند تکواندوکاران مازندران در رده کمربند قرمز تا دان دو مشکی به میزبانی هیئت تکواندو نکا از امروز برگزار شد.

وی اظهار داشت: 167 شرکت‌کننده در این دوره از آزمون کمربند از شهرستان نکا هستند.

رمدانی در ادامه با اشاره به فعالیت یک‌هزار تکواندوکار دختر و پسر در شهرستان نکا گفت: از اهداف برگزاری این مسابقات، پشتوانه‌سازی برای تکواندو شهرستان و شناخت استعدادهای این رشته ورزشی به منظور پرورش و بهره‌گیری از توانمندی آنها در سال‌های آینده است.

رئیس هیئت تکواندو نکا همچنین با اشاره به کلنگ‌زنی خانه تکواندو در نکا خاطرنشان کرد: فعالیت‎های هیئت تکواندو در این شهرستان با قوت انجام می‌شود و با افتتاح خانه تکواندو در شهرستان نکا با توجه به ایجاد مکان ثابت برای هیئت تکواندو، برنامه‌ریزی‌های منسجم‌تری برگزار می‌شود.

وی افزود: هیئت تکواندو نکا برای معرفی ورزشکاران حرفه‌ای برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری مسابقات، برپایی اردوهای مختلف به صورت دائمی و اعزام به رقابت‌های کشوری را در طول سال در دستور کار دارد.

رمدانی با اشاره به مدال‌آوری مختلف تکواندوکاران نکایی در مسابقات مختلف یادآور شد: حمایت از ورزشکاران مدال آور و قرار دادن اسپانسرهای قوی برای هیئت‌های ورزشی برای آینده ورزشی شهرستان بسیار موثر است که امیدواریم در دستور کار قرار گیرد.

رمدانی وضعیت تکواندوی نکا را در استان مازندران مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از تکواندوکاران نکا در تیم‎ ملی حضور دارند و دارای تکواندوکارانی در سطح ملی، جهانی و بین‌المللی هستیم.

وی گفت: این آزمون با هماهنگی و همکاری هیئت تکواندو استان مازندران به مدت دو روز و با حضور تکواندوکارانی از سراسر استان‌ مازندران در نکا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/86002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول