اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شیروان:

تنها راه سعادت بشر از مسیر قرآن می‌گذرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با تاکید بر اهمیت قرآن در تمامی ابعاد زندگی گفت: تنها راه سعادت بشر از مسیر قرآن می‌گذرد.

تنها راه سعادت بشر از مسیر قرآن می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، علی اکبر طهماسبی صبح امروز در نشست اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی شیروان با محوریت برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی اظهار کرد: ما باید جوانان خود را برای ایمن بودن از تهاجم فرهنگی با قرآن و معنویات آشنا کنیم تا از گزند و وسواس شیطان مصون بمانند.

وی بیان داشت: تنها راه سعادت بشر از مسیر قرآن می‌گذرد و حافظ و عامل بودن به قرآن بودن امروز بزرگترین افتخار معنوی است که جوانان ما می‌توانند کسب کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شیروان اضافه کرد: بی گمان در سایه قرآن است که انسان‌ها از گمراهی و انحراف نجات خواهند یافت زیرا قرآن سرلوحه زندگی انسان‌ها باید قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ضرورت دارد تا فرامین و تعالیم قرآن در عرصه جامعه غیبت بیرونی پیدا کند زیرا جزء تمسک به کلام وحی راه دیگری برای رسیدن به چشمه نور وجود ندارد.

طهماسبی هدف از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در ماه مبارک رمضان را ترویج فرهنگ قرآنی و بستر سازی برای ارتباط هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم با مفاهیم آسمانی قرآن کریم اعلام کرد.

وی گفت: نمایشگاه علوم قرآنی با مشارکت نفر امام جمعه، ستاد نماز جمعه و موسسات قرآنی و نهادهای دولتی و انقلابی در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شیروان پیش بینی کرد در این نمایشگاه سایت‌های قرآنی، علوم قرآنی، هنرهای دستی، لوح فشرده و پایان‌نامه‌های قرآنی، نرم‌افزارهای قرآنی، محصولات فرهنگی، معرق، خوشنویسی، گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، نماز و کتاب دایر می‌شود.

به گزارش فارس در پایان این نشست هر یک از شرکت‌کنندگان به بیان دیدگاه‌ها و طرح‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/63002/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول