اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در چهاردوره شورای شهر بجنورد:

حجت‌الاسلام حسن خمینی به خراسان شمالی سفر می‌کند

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به دیدار اخیر شماری از معتمدان استان با برخی از مسئولان کشور گفت: طی این نشست‌ها از جمله ‌با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، ایشان قول داد‌ه به خراسان شمالی سفر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسن خمینی به خراسان شمالی سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمشید گریوانی عصر امروز در جمع شماری از مردم این شهر با اشاره به اینکه این حضور پیرو دعوت این معتمدان از جمله مدیر مسئول نشریه اترک بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد اظهار کرد: بی‌گمان حضور این عالم فرزانه در این خطه، مایه مباهات است.

وی با اشاره به اینکه این سفر برای نخستین بار به بجنورد انجام خواهد شد تصریح کرد: طی این سفر آیت‌الله موسوی بجنوردی هم حضور خواهند داشت.

منتخب مردم در چهاردوره شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار امیدواری کرد تا این سفر که به منظور دیدارهای مختلف انجام خواهد شد، برکات ارزشمندی را‌ برای استان به همراه داشته باشد.

وی همچنین به دیدارها معتمدان استان با رئیس جمهور منتخب، نماینده و مشاوران ایشان هم اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین خواسته ما در این نشست‌ها توسعه استان در دولت یازدهم و تثبیت  استاندار جدید در دولت آینده به مدت چهار سال بود.

به گفته گریوانی صرفاً طی 9 سال پس از تأسیس خراسان شمالی، این استان 6 استاندار به خود دیده که این امر این استان را به رکورددار تغییر استانداران تبدیل کرده است.

منتخب مردم بجنورد در چهار دوره شورای اسلامی از این تغییرات مکرر به عنوان یک آسیب برای توسعه استان یاد کرد و گفت: امیدواریم براساس مذاکراتی که با رئیس جمهور منتخب و برخی از مسئولان ستاد ایشان در این زمینه انجام شده، خراسان شمالی به جایگاه واقعی خود برسد.

وی همچنین با تبریک حماسی سیاسی مردم در انتخابات 24 خرداد که با مشارکت بالا رقم خورد، یاد آور شد: این حضور حماسی مردم در واقع تحقق خواسته رهبر انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال بوده و باعث شده تا برگ زرینی بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزوده شود.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول