اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت هفتم تیر چهارمحال و بختیاری:

ویژه برنامه «ایران، بزرگترین قربانی تروریسم» در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت هفتم تیر چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه‎برنامه " ایران، بزرگترین قربانی تروریسم" ایران همزمان با هفتم تیرماه در مسجد جامع شهرکرد برگزار می‎شود.

ویژه برنامه «ایران، بزرگترین قربانی تروریسم» در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت مقام شهدای هفتم تیر ماه، اظهار کرد: شهید بهشتی یکی از نیروهای موثر انقلابی و یاران باوفای امام راحل بود که تا آخرین نفس در مسیر حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت کرد.

وی افزود: مقام والای شهدای 7 تیر ماه را بی‌شک نمی‎توان با اجرای برنامه‌های معدود تبیین و تشریح کرد اما تلاش ما بر این است تا هر ساله با تشکیل ستاد و تدوین برنامه‌های مختلف این رسالت را به نحو مطلوب انجام دهیم.

گرجی با تشریح ویژه‎برنامه‌های این ستاد، تصریح کرد: برنامه‌های تدوین شده از فردا آغاز و تا جمعه شب ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره شهدای شهر وردنجان خبر داد و گفت: این یادواره فردا راس ساعت 15.30 در حسینیه شهدای شهر وردنجان برگزار می‎شود.

گرجی ادامه داد: دیدار مسئولین استان با خانواده شهید استکی و تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار، برپایی مراسم دعای پرفیض ندبه و برگزاری برنامه‌ای با عنوان تبیین نقش شهدای 7 تیر در افشای چهره‌ نفاق از دیگر برنامه‌های پیش‎بینی شده از سوی این ستاد است.

وی همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه «ایران، بزرگترین قربانی تروریسم» در شهرکرد خبر داد و گفت: این برنامه روز جمعه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68004/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول