اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

بلاتکلیفی در باشگاه ذوب‌آهن

نامشخص بودن وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن موجب شده تا وضعیت چند رشته دیگر تحت پوشش این باشگاه نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

بلاتکلیفی در باشگاه ذوب‌آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شرایط باشگاه ذوب‌آهن پس از تصویب قانون منع هزینه‌کرد دستگاه‌های دولتی در ورزش موجب شده تا این باشگاه که زمانی حدود 140 رشته ورزشی را در دو بخش بانوان و آقایان زیر پوشش داشت، در حال حاضر تنها در چند رشته ورزشی فعالیت داشته باشد.

سال گذشته عمده فعالیت باشگاه ذوب‌آهن روی تیم فوتبال این باشگاه معطوف شده بود ‌و در بخش بانوان نیز دو تیم با شرایط خاص در لیگ‌های برتر هندبال و والیبال حضور پیدا کرده بودند.

با این حال هنوز در سال جدید وضعیت تیم‌های دیگر این باشگاه مشخص نشده و تمام تصمیم‌‌گیری‌ها به جلسه هیئت رئیسه شرکت ذوب‌آهن و پس از آن جلسه هیئت رئیسه باشگاه ذوب‌آهن سپرده شده است.

تیم فوتبال ذوب‌آهن که تمام فعالیت این باشگاه را در خود گرفته، هنوز درگیر ماندن و نماندن در لیگ برتر است و از این رو باشگاه اصفهانی تکلیف آینده خود را نمی‌داند، از طرف دیگر هنوز باشگاه ذوب‌آهن به جرگه تیم‌های خصوصی نپیوسته و با مشکلات آیین‌نامه‌ای گذشته دست به گریبان است.

در صورتی که ذوب‌آهن در عمل خصوصی نشود، باز هم نمی‌تواند بودجه مشخصی در بحث ورزش داشته باشد و طبیعی است که در این میان بودجه اختصاص پیدا کرده به این باشگاه به تیم فوتبال اختصاص پیدا کرده و سایر تیم‌ها سرشان بی‌کلاه باقی خواهد ماند.

در شرایطی که به دلیل وضعیت بد اقتصادی، اسپانسرها و حامیان مالی هیچ تمایلی برای ورود به عرصه ورزش ندارند، ورود دوباره ذوب‌آهن به تیمداری و زیرپوشش قرار دادن برخی رشته‌ها می‌تواند روزنه نجاتی برای ورزش اصفهان باشد.

انتهای پیام/63006/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول