اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

تاخیر دو هفته‌ای فصل جدید به داد ذوب‌آهن رسید

تاخیر دو هفته‌ای فصل جدید لیگ برتر فوتبال بهترین اتفاق ممکن برای تیم ذوب‌آهن است تا در صورت بقا در لیگ برتر فرصت بیشتری برای آماده سازی پیش رو داشته باشد.

تاخیر دو هفته‌ای فصل جدید به داد ذوب‌آهن رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال قرار بود مسابقات لیگ برتر سیزدهم از اواسط تیرماه سال جاری آغاز شود که پس از گمانه زنی‌های موجود در مورد تغییر زمان لیگ برتر، این اتفاق به وقوع پیوست.

بر این اساس قرار است لیگ سیزدهم با وقفه 15 روزه و از دوم مردادماه سال جاری آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ابتدای اردیبهشت‌ماه سال 93 به پایان خواهد رسید.

تاخیر دو هفته‌ای مسابقات لیگ برتر فوتبال را می‌توان اتفاق بسیار مثبتی برای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان دانست زیرا این تیم همچنان درگیر مسابقات پلی‌آف بوده و عملاً فرصت بسیار کوتاهی به منظور مهیا شدن برای فصل جدید پیش رو دارد.

ذوبی‌ها که در بازی رفت با نتیجه چهار بر دو برابر پاس همدان به پیروزی رسیدند، نیمی از مسیر بقا در لیگ برتر را طی کرده‌اند و در بازی برگشت می‌توانند ماموریت خود را به انجام برسانند.

ذوب‌آهن پس از قطعی شدن حضورش در لیگ باید تیمش را برای فصل جدید آماده کند و با توجه به تاخیر صورت گرفته، فرصت بیشتری نسبت به گذشته در اختیار خواهد داشت، با این حال باید تمرکز ذوبی‌ها در شرایط فعلی بر روی شکست نماینده همدان باشد تا بعد با خیال آسوده‌تر برای فصل جدید برنامه ریزی کند.

ذوب‌آهن هنوز برنامه‌ای برای فصل جدید نداشته و تنها در صورت بقای این تیم به احتمال فراوان و در صورتی که اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد، محمود یاوری برای لیگ سیزدهم نیز سرمربی این تیم خواهد بود اما در مورد بازیکنان وضعیت تفاوت دارد زیرا چند بازیکن کلیدی این تیم تصمیم به رفتن گرفته‌اند و نگه داشتن بازیکنان فصل قبل نیز تا حدودی دشوار است با این حال باشگاه اصفهانی باید تاخیر دو هفته‌ای را به فال نیک بگیرد.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول