اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مصدومیت رخ داد

عشوری و شفاعت غایبان ذوب‌آهن برابر پاس همدان

سینا عشوری و حمید شفاعت به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم ذوب‌آهن را در دیدار با پاس همدن در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال همراهی کنند.

عشوری و شفاعت غایبان ذوب‌آهن برابر پاس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن برای برگزاری دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال روز گذشته عازم همدان شد.

ذوبی‌ها برای بازی برگشت برابر پاس همدان بازیکن محرومی ندارند اما سینا عشوری و حمید شفاعت به دلیل مصدومیت امکان همراهی تیم پاس را ندارند تا دو غایب ذوب‌آهن برای این بازی لقب بگیرند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید این خبر گفت: به جز عشوری و شفاعت، سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم ندارند و می‌توانند با صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

اصغر فروتن با ابراز رضایت از وضعیت روحی و آمادگی جسمانی بازیکنان ذوب‌آهن ادامه داد: بازیکنان ذوب‌آهن حرفه‌ای بوده و مصاف با تیم پاس همدان برای این بازیکنان کار دشواری نیست اما نباید تیم پاس را دست کم بگیریم.

به گزارش فارس، تیم ذوب‌آهن در دیدار رفت موفق شد تیم پاس همدان را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد تا نیمی از مسیر بقا در لیگ برتر را با کامیابی طی کند.

ذوب‌آهن  برای بازی برگشت باید برد با اختلافی به دست بیاورد تا بدون تردید بقایش در لیگ برتر و حضور در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران را تجربه کند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول